روش نصب آنتی ویروس  Kaspersky در گوشی های هوشمند

 

گوشی های هوشمند امروزه ابزارهای محبوبی به شمار می آیند. میتوانید برای کسب اطلاعات و سرگرمی از گوشی های هوشمند استفاده کنید. برای امنیت گوشی های هوشمند باید آنتی ویروس نصب کنید. آنتی ویروس های مختلفی برای گوشی های هوشمند در دسترس است. در اینجا مراحل نصب آنتی ویروس در گوشی های هوشمند آورده شده است.

 

مراحل :

کپی کردن برنام آنتی ویروس

  1. برنامه را روی دستگاه خود کپی کنید. دستگاه را به رایانه متصل کنید و از سی دی خریداری شده, نصب اتوماتیک Kaspersky Mobile Security را فعال کنید.

اگر سی دی ندارید, می توانید اطلاعات سی دی را از سایت Kaspersky Lab دانلود کنید.

نصب برنامه Kaspersky Mobile Security

  1. نصب برنامه را راه اندازی کنید.
  • فرمت APK را بر روی تلفن همراه خود باز کنید.
  • اطلاعاتی را که Kaspersky Mobile Security 9.0 از شما می خواهد, بررسی کنید مانند «آیا می خواهید این برنامه را نصب کنید؟»

سپس روی “ Install ” ضربه بزنید.

  • از پنجره ی “Application installed”, روی گزینه ی “ Open ” ضربه بزنید.
  • به بخش توافق نامه بروید و روی “ Accept ” ضربه بزنید. اگر نمی خواهید شرایط را قبول کنید روی “ Decline ” ضربه بزنید.
  • در پنجره ای که برای شما باز می شود روی “ Next ” ضربه بزنید.

فعال کردن Device administrator

  1. Device administrator را فعال کنید. با این کار برنامه ی شما از حذف غیر مجاز حفظ می شود و اگر گوشی شما به سرقت برود, قفل می شود. بعد از مطالعه ی ویژگی ضد سرقت دستگاه, روی گزینه ی “ Next ” ضربه بزنید. سپس در پنجره ی “Activate device administrator” روی گزینه ی “Activate” ضربه بزنید.

تنظیم حساب کاربری

  1. حساب کاربری Kaspersky خود را تنظیم کنید. اگر حساب کاربری Kaspersky دارید, از پنجره ی “Remote control of Anti-Theft” گزینه ی “I have a Kaspersky Account” را انتخاب کنید. اگر حساب کاربری ندارید, گزینه ی “Create a Kaspersky Account” را انتخاب کنید و وارد پورتال وب شوید. باید به تمام سوالاتی که از شما پرسیده می شود پاسخ دهید هم چنین نام دستگاهی که می خواهید روی آن آنتی ویروس نصب کنید را وارد کنید و سپس روی “ Sign in ” ضربه بزنید.

Kaspersky Mobile Security

  1. آنتی ویروس را فعال کنید. قبل از فعال کردن Kaspersky Mobile Security تاریخ و زمان را تنظیم کنید. اگر کد فعال سازی دارید, می توانید از نسخه ی تجاری Kaspersky Mobile Security استفاده کنید, در غیر این صورت روی “ Continue ” ضربه بزنید.

 

منبع : روش نصب آنتی ویروس  Kaspersky در گوشی های هوشمند


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود