این سوپ همچون سوپ اسفناج و سوپ رشته از جمله غذاهای مقوی به شمار می رود که در هنگام سرماخوردگی نیز پیشنهاد می گردد. سوپ کدو حلوایی در اقصی نقاط جهان دارای ترکیبات و روش های پخت متفاوت می باشد و در هر جایی با توجه به سلیقه افراد این سوپ خوشمزه، به نوعی متفاوت آماده می گردد. در نوع ساده روش پخت سوپ کدو حلوایی می توان فقط با شیر و دیگر مواد افزودنی متعارف آن را آماده کرد و از طعم آن لذت برد. همچنین با زنجبیل، سبزیجات و ادویه کاری و دستور های مختلف دیگر برای تهیه این سوپ که شما می توانید با توجه به ترکیبات دلخواهتان آن را بپزید.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

مواد لازم برای طرز تهیه سوپ کدو حلوایی:

کدو حلوایی: نصف یک عدد کدو حلوایی کوچک
آب مرغ: دو پیمانه
هویچ خردشده: یک پیمانه
سیب زمینی خرد شده: یک پیمانه
ساقه ی کرفس خرد شده: یک پیمانه
پیاز: یک عدد متوسط
کره: یک قالب کوچک
نمک و ادویه: به میزان لازم

طرز درست کردن سوپ کدو حلوایی:

در ابتدا پیاز را نگینی خرد کرده و با کره کمی تفت می دهیم. سپس هویج، سیب زمینی و ساقه ی کرفس را اضافه کرده و همراه با ادویه های دلخواه خود تفت می دهیم تا کمی نرم شوند سپس آب مرغ را اضافه می کنیم و می گذاریم تا در آب مرغ پخته شوند. در این مرحله از طرز تهیه سوپ کدو حلوایی, به سراغ کدو حلوایی رفته آن را می شوییم، به قطعات مختلف تکه کرده تا به آسانی بتوانیم کدو حلوایی را پوست بگیریم بعد از پوست گرفتن و تمیز کردن درون کدو حلوایی، قطعات کدو حلوایی را درون مواد سوپ می ریزیم و می گذاریم تا همراه با مواد دیگر کاملا پخته و نرم شوند، همچنین نمک آن را اندازه می کنیم.
بعد از پخته شدن مواد، با یک هم زن برقی، سوپ را هم می زنیم تا سوپ ما یکدست و به صورت پوره درآید، در این مرحله، سوپ مقوی و خوشمزه کدو حلوایی، آماده سرو می باشد.

امیدوارم با طرز تهیه سوپ کدو حلوایی با روشی گفته شد، به خوبی آشنا شده باشید تا یک سوپ خوشمزه و مفید را در کنار خانواده خود نوش جان کنید.

منبع:طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود