چگونه با استفاده از iTunes فایل های تکراری سیستم را پیدا کرده و آنها را حذف کنیم؟

iTunes ویژگی ای دارد که با آن می توانید موزیک های تکراری را پیدا و آنها را حذف کنید. فایل های تکراری فضای زیادی از سیستم شما را اشغال می کنند. حذف این فایل ها کار آسانی است و سرعت کامپیوتر شما را افزایش می دهد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که تمام فایل ها را به Library اضافه کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید گزینه ی نمایش خودکار فایل های تکراری را انتخاب کنید.

 

مراحل استفاده از iTunes :

برنامه iTunes

  1. iTunes را باز کنید. روی Main Menu کلیک کنید و Movies را انتخاب کنید یا Ctrl + 2 را فشار دهید.

گزینه Add files to Library

  1. دوباره روی Main Menu کلیک کنید و Add files to Library را انتخاب کنید (یا Ctrl + O را فشار دهید).

  1. هنگام استفاده از VLC Media Player، چندین فیلم را انتخاب کنید. سپس روی Open کلیک کنید. فیلم های انتخابی, نمایش داده نخواهند شد مگر اینکه در زبانه ی Home Videos باشید. به طور پیش فرض شما در زبانه ی My Movies خواهید بود. روی زبانه ی Home Videos کلیک کنید.

نمایش فیلم های کوتاه

  1. در این صفحه فیلم های کوتاه را مشاهده خواهید کرد. دکمه ی Alt را فشار دهید تا نوار منو نمایش داده شود.

گزینه Show Duplicate Items

  1. روی منوی View کلیک کنید و Show Duplicate Items را انتخاب کنید.

پاک کردن فیلم های تکراری

  1. اکنون همه ی فیلم های تکراری را مشاهده خواهید کرد. روی یک فایل تکراری راست کلیک کنید و Delete را انتخاب کنید. اکنون از شما در خواست تایید فرایند پرسیده می شود.

تایید حذف فیلم

 

  1. روی دکمه Delete کلیک کنید تا پروسه ادامه یابد. هنگامی که پروسه به اتمام رسید, دکمه ی Alt را فشار دهید و روی منوی View کلیک کنید و Show all items را انتخاب کنید.

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود