بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1366 در شهر همدان می باشد و هم اکنون 31 سال سن دارد. وی قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

شروع بازیگری : وی از سال 82 کار آماتور را شروع کرد و ازسال 88 به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال 92 با کار آقای درمشیان در و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 نیز داشت.

البته وی امسال در جشنواره فجر در فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی حضور داشت و در سریال علی البدل نیز که نوروز 96 پخش میگردد در نقش هرمز حضور دراد.

جدیدترین فعالیت این بازیگر در سریال پایتخت 5 در نفش بهتاش است که به محبوبیت بالایی دست یافته است و می توان گفت حضورش در این سریال سکوی پرتاب او گردید و به خوبی شناخته شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

بهرام افشاری در یکی از گفتگوهای خود گفت : من بازیگری از صفر شروع نکردم بلکه از منفی 200 شروع کردم و سختی های زیادی را در این راه کشیدم و باید در پاسخ کسانی که می گویند من به خاطر فیزیک و قد بلندم به اینجا رسیده ام اشتباه می کنند.
وی قد بلندترین بازیگر ایران می باشد!.

او در این خصوص گفته است :

«اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌دانم. شاید این قدبلند برای هر نقشی خوب نباشد اما سلیقه خودم هم نیست که در همه کانال‌ها و سریال‌ها باشم. بیشتر به‌درد نقش‌های خاص و تجربه‌های خاص می‌خورم که متفاوت‌تر از کارهای عامیانه است.»

بیوگرافی بهرام افشاری

فیلمهای بهرام افشاری

عصبانی نیستم

لانتوری

ایران برگر

نیوکاسل

کارگر ساده نیازمندیم

سریالهای بهرام افشاری

پایتخت 2

آسمان من (محمدرضا اهنج)

علی البدل (سیروس مقدم -1395)
پایتخت 5

منبع:بیوگرافی بهرام افشاری

بیوگرافی بهرام افشاری


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود