چگونه تاج تخت را با افزودن جزئیات به آن تزئین کنیم؟

 

تاج تخت قدیمی و شکسته شده می تواند فضای اتاق خواب شما را کسل کننده سازد. تاج تخت شما با چیدمان دیگر اشیا اتاق خواب باید همخوانی داشته و شخصیت شما را منعکس کند. شما می توانید با نقاشی کردن تاج تخت, استفاده از پارچه و یا اضافه کردن جزئیات, تاج تخت اتاق خواب خود را تزئین کنید.

 

 

تزئین تاج تخت با افزودن جزئیات به آن

 

  1. برای تغییر رنگ سریع و آسان از برچسب های کاغذی استفاده کنید. این برچسب ها تنوع رنگ زیادی دارند و می توانید طرح چوب آنها را نیز در بازار پیدا کنید. طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و قبل از اعمال کردن به تاج تخت, آن را به اندازه ی مناسب برش دهید.

قبل از چسباندن برچسب, تاج تخت را با ترکیب 50% الکل و 50% آب تمیز کنید تا برچسب به خوبی متصل شود.

برای اعمال برچسب به طور یکنواخت, لایه ی محافظ را بردارید.

هنگامی که برچسب را به طور کامل چسباندید, با استفاده از یک عدد کارت روی سطح آن بکشید تا حباب های زیر آن خارج شود.

تزیین تخت

  1. می توانید تاج تخت را با استفاده از نوار های تکه ای رنگی تزئین کنید. نوار Washi نوار کاغذی قابل تعویض است که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. شما می توانید این نوار ها را به هر طرحی که دوست دارید بچسبانید. شکل های هندسی جذاب مانند مثلث های تکراری یا شکل الماس, از محبوب ترین اشکال هندسی هستند.

اگر می خواهید شکل های هندسی ایجاد کنید بهتر است قبل از برش دادن نوار ها, طرح را روی تاج تخت بکشید سپس نوار ها را روی آن متصل کنید.

 

  1. بخشی از تاج تخت را رنگ کنید و یا از شابلون استفاده کنید. اگر دوست ندارید همه ی تاج تخت را رنگ کنید می توانید از شابلون استفاده کنید و یا تنها بخشی از تخت را رنگ بزنید. شما می توانید شابلون های بزرگ را از بازار های محلی خریداری کنید. اگر می خواهید تنها بخشی از تاج تخت را رنگ کنید از رنگ های متضاد استفاده کنید.

هنگامی که از شابلون استفاده می کنید هر بار روی قسمت کوچکی از آن کار کنید و آهسته پیش بروید تا شابلون به درستی متصل شود.

رنگ کردن تنها بخشی از تاج تخت یا استفاده از شابلون راحت تر است زیرا خیلی سریع خشک می شود و نیازی به سمباده و موم مبلمان ندارد.

 

منبع : چگونه تاج تخت را با افزودن جزئیات به آن تزئین کنیم؟


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود