خواص گوشت گنجشگ

بدون دیدگاه

به نام خداوند شافی و معافی خداوند هرچه خلق کرده بی حکمت نیست و هرچه حلال و طیب قرار داده بی شک از روی لطف و رحمت بیکران خویش است، موضوع این است که خداوند متعال پرندگانی کوچک و بزرگ را حلال و طیب آفریده تا از خواص آن بهره مند شویم و هر یک از پرندگان و خوراک های حلال بی شک خواص دیگری را ندارد و نخواهد داشت هرکدام جای خود خواص ویژه ای دارد، این را عرض کردم برای عزیزانی که اسم خوراک گنجشک یا امثال آن آورده می شود یا ناراحت می شوند یا برای آن ها خوشایند نیست یا حرفشان این است تا وقتی مرغ گوسفند و… هست احتیاجی به این زبون بسته ها نیست!
که این تصور بسیار غلط است، هیچ گاه طلا جای نقره را نمی گیرد، هیچگاه خواص سنگ عقیق را با فیروزه و یاقوت مقایسه نمی شود کرد، نماز ظهر جای نماز صبح نمی شود و هرکدام خواص ویژه خود را دارد؛ و بحث ما خواص گنجشک هست که خداوند از روی کرم خویش برای ما هدیه داده.

این پرنده با اندازه ای کوچک با ظاهری زیبا و با صدایی دلنشین بسیار پر خواص و بسیار پر اهمیت است، ما فقط به چند مورد از خواص درمانی و خوراکی آن اشاره می کنیم.

خواص گوشت گنجشگ

خواص گنجشک:

گوشت گنجشک یکی از مقوی ترین غذاهای سنتی بوده و از نظر خواص داروئی بسیار ارزشمند است.

استاد شیخ یاسین اشاره می کنند به گوشت گنجشک که برای تقویت و نیروی جنسی بسیار سریع عمل میکند و بسیار قوی است.

گوشت گنجشک برای افراد ضعیف و سرد مزاج و بلغمی و افرادی که بیماری آن ها از سردی است نعمتی بزرگ است و بسیار برای آن ها مفید می باشد.

شیخ یاسین اشاره کردند: تقویت کننده قوای جسمی، جنسی و روحی است.

برای افرادی که ام اس، پارکینسون، رعشه، سردی تن، درد استخوان و… دارند بسیار مفید است.

خواص دیگر این پرنده این است که بالا برنده فشار خون است، افرادی که دچار ضعف و افت فشار هستند حتما از خوراک گوشت گنجشک غافل نشوند.

گویند اگر گنجشک را با زرده تخم مرغ طبیعی در روغن زیتون سرخ کنند و در چند وعده بجای غذای روزانه میل کنند افراد مسن را جوری نشاط و قوای جنسی دهد که انگار جوانی برومند هستند.

طبع گوشت گنجشک گرم و خشک است افراد صفراوی و گرم مزاجان با مصلح آن مصرف کنند و در طول روز مقداری خنکی جات استفاده کنند.

ضمنا، حتما باید گنجشک ذبح شرعی شده باشد، در غیر این صورت مصرف آن حرام است.

خواص گوشت گنجشگ

مغز سرگنجشک:

استادشیخ یاسین: اکثر علمایی که علم حکمت را خداوند به آن ها هدیه کرد از قدیم تا جدید از گوشت گنجشک برای درمان ناباروری آقایان و نازایی زنان استفاده میکردند و همینطور هم مغز سر گنجشک (مخصوصا سرگنجشک نر)، یکی از مشهور ترین از علما و عرفا آیت الله شیخ حسن علی نخودکی اصفهانی (قدس الله سره) بود که این از مجربات ایشان هم هست.

شیخ یاسین اشاره کردند که مغز سر گنجشک برای نیروی جنسی بسیار قوی عمل میکند و برای مشکلات اسپرم و منی سودمند است و برای مشکلات تخمدان بانوان هم مفید اس

استاد شیخ یاسین: یک نکته مهم خدمت شما بگم؛ برای درمان مشکلات جنسی و ناباروری بهترین وقت برای شکار گنجشک وقتی هست که گفته می شود آن ها مست هستند و برهم سوار می شوند (فصل جفت گیری) که فصل جفت گیری آن ها اوایل فصل بهار تا اواسط فصل تابستان است.

امید وار است یکم بیشتر به این پرنده پرخواص از این به بعد دقت شود و افرادی که از روی اگاهی استفاده از این پرنده میکنند رو بی جهت و بدون اگاهی ملامت نکنند.

منبع:خواص گوشت گنجشگ

خواص گوشت گنجشگ


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود