چگونه می توان در Microsoft Word پاورقی اضافه کرد؟

پاورقی به شما اجازه می دهد منابع را ذکر کنید یا مفهوم را به تفصیل توضیح دهید بدون اینکه وارد متن اصلی شوید. شما می توانید در Microsoft Word به راحتی پاورقی اضافه کنید و متن پاورقی را به طور کامل از متن اصلی جدا کنید. شما می توانید با استفاده از پاورقی, اطلاعات متن را بهبود ببخشید و منابع دقیق متن را ذکر کنید و متن خود را به یک متن حرفه ای تبدیل کنید.

 

مراحل افزودن پاورقی در (Word 2007/2010/2013/2016 (Windows

گزینه Print Layout

  1. روی زبانه ی View کلیک کنید و سپس Print Layout را انتخاب کنید.

انتخاب قسمت پاورقی

  1. موس خود را در جایی که می خواهید پاورقی قرار دهید, بگذارید. پاورقی شما در جایی قرار می گیرد که موس را در آنجا گذاشته اید, بنابراین دقت کنید که پاورقی را در انتهای متن نگه دارید.

گزینه ی Footnote

  1. پاورقی را اضافه کنید. برای باز کردن پنجره ی “Footnote and Endnote” روی Insert → Reference → Footnote کلیک کنید. “Footnote” را انتخاب کنید, سپس گزینه شماره را انتخاب کنید.

شما می توانید در Word 2004/2008, روی Insert → Footnote کلیک کنید…

در ویندوز شما می توانید برای ایجاد پاورقی دکمه های Ctrl + Alt + F را فشار دهید و هم چنین می توانید با فشار دادن دکمه های Ctrl + Alt + D متن پایانی اضافه کنید.

برای ایجاد پاورقی شما می توانید در سیستم مک, دکمه های Command + Option + F را فشار دهید و برای ایجاد متن پایانی می توانید دکمه های Command + Option + E را فشار دهید.

محل پاورقی

  1. متن پاورقی خود را وارد کنید. پاورقی شما ایجاد خواهد شد و متن خود را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. بعد از اینکه متن را وارد کردید و پاورقی ایجاد شد می توانید دکمه ی back را فشار دهید.

 

 

منبع : چگونه می توان در Microsoft Word پاورقی اضافه کرد؟


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود