چگونه آدرس IP یک وب سایت را از طریق سیستم مک پیدا کنیم؟

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه IP یک وب سایت را پیدا کنید. شما می توانید با استفاده از یک سرویس آنلاین، با استفاده از عملکرد داخلی “ping” کامپیوتر خود و یا با دانلود و استفاده از یک برنامه رایگان برای iPhone یا Android خود، این کار را انجام دهید. در نظر داشته باشید که اگر یک وب سایت آدرس IP خود را پنهان کرده باشد, شما نمی توانید آدرس IP واقعی وب سایت را مشاهده کنید.

IP

 

مراحل پیدا کردن IP یک وب سایت از طریق سیستم مک

  1. Spotlight را باز کنید. روی ذره بین سمت راست صفحه کلیک کنید.
  2. در Spotlight عبارت network utility را تایپ کنید. با این کار برنامه ی Network Utility در سیستم شما جستجو خواهد شد.
  3. روی Utility Network کلیک کنید. این برنامه در بالای صفحه ی نتایج مشاهده خواهید کرد. با کلیک کردن روی آن Network Utility باز خواهد شد.
  4. روی زبانه ی Ping کلیک کنید. این زبانه را در بالای پنجره مشاهده خواهید کرد.
  5. آدرس وب سایت را وارد کنید. روی فیلد متن در زیر عنوان “Enter the network address to ping” کلیک کنید سپس نام وب سایت و پسوند آن را وارد کنید.( به عنوان مثال google.com or pacificu.edu )

نیازی نیست قسمت www. آدرس را وارد کنید.

  1. کادر “Send only [number] pings” را بررسی کنید. این کادر در اواسط صفحه قرار دارد. شما می توانید این شماره را به هر شماره ای که دوست دارید تغییر دهید, اما تغییر آن به “1” نیز کافیست.
  2. روی Ping کلیک کنید. این دکمه ی آبی رنگی است و در سمت راست پنجره قرار دارد. با این کار Network Utility, آدرس IP سایتی که وارد کرده اید را در خواست خواهد کرد.
  3. آدرس IP را یادداشت کنید. در پنجره ی Network Utility و کنار عنوان “bytes from” به دنبال آدرس IP باشید. شماره هایی که مشاهده می کنید آدرس IP وب سایتی است که وارد کرده اید.
  4. قبل از نام وب سایت, پسوند های زیر را امتحان کنید. اگر نمی توانید آدرس IP وب سایت را پیدا کنید, یکی از پسوند های زیر را قبل از نام وب سایت امتحان کنید. به عنوان مثال (“ftp.google.com” به جای “google.com”) :

ftp.

cpanel.

mail.

 

منبع  : چگونه آدرس IP یک وب سایت را از طریق سیستم مک پیدا کنیم؟


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود