ازدواج مهم‌ترین اصل اساسی در زندگی هر دختری است و بیشتر دختران خواستار برگزاری یک عروسی همانند رمان عاشقانه، بوده و همه تحسین‌ها را برانگیزند. البته خواسته دختران فقط در این خلاصه نمی‌شود بلکه بیشتر دختران علاقه دارند همانند الماس در مجلس عروسی خود بدرخشند، ولی چگونه؟ چگونه می‌توانند یک عروس زیبا و بی‌نقص باشند؟ در جواب این سوال باید بگوییم معیارهای زیادی برای زیباتر شدن عروس وجود دارد که در ادامه این مطلب به نقل قول از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها، معیارهای زیبایی عروس را بررسی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

چگونه عروس زیبایی بوده و عروسی زیبا داشته باشیم؟

نکات مهم برای داشتن عروسی زیبا

در بررسی معیارهای زیبایی عروس، ابتدا مدل لباس عروس و آرایش به ذهن می‌رسد، ولی زیبایی عروس فقط به این دو محدود نمی‌شود، بلکه معیارهای دیگری مانند گل عروس، کفش، زیور آلات عروس، تور، تاج و … هم تاثیر عمیقی در زیبایی عروس دارند.

لباس عروس زیبا و متناسبی انتخاب کنید

لباس عروس، یک لباس کاملا خاص و منحصر به فرد در روز عروسی است که با لباس مجلسی تفاوت زیادی دارد. در انتخاب لباس عروس اولویت با رنگ لباس عروس است که رنگ‌های آن معمولا سفید و کرمی و نباتی هستند ولی برخی از افراد علاقه دارند متفاوت با عروس‌های دیگر باشند، به همین دلیل رنگ‌های متفاوتی را برای لباس عروس انتخاب می‌کنند.

گالری از لباس عروس مورد علاقه را پیدا کرده و ذخیره نمایید و هنگام خرید، مدل‌های مورد علاقه را به تن کنید، مهم‌ترین معیار زیبایی لباس عروس زیبا نشان دادن اندام و پوشاندن ایرادهای آن است.

مدل آرایش تاثیر زیادی روی زیبایی عروس دارد

آرایش تاثیر زیادی روی زیبایی هر خانمی دارد و اهمیت آن در روز عروسی بیشتر خواهد شد. بعد از انتخاب لباس عروس، نوبت به آرایش صورت می‌رسد. معمولا اکثر عروس‌ها آرایش محو و گریمی را انتخاب می‌کنند تا در عین زیبایی باعث تغییر چهره و پوشاندن ایرادهای چهره شود. بهتر است در انتخاب مدل آرایش، نظر آرایشگر خود را هم بپرسید زیرا آرایشگران تجربه زیادی دارند و می‌توانند بهترین آرایش را برای چهره شما انتخاب کنند.

در انتخاب مدل مو عروس دقت کنید

آرایش و مدل مو مکمل هم هستند و نازیبا بودن هر کدام در دیگری تاثیر فراوانی دارد. برای انتخاب مدل مو عروس، همانند لباس عروس ابتدا گالری از مدل موی مورد علاقه خود را پیدا کرده و سپس معیارهایی سازگاری مدل مو با چهره را بررسی کنید، مدل مو باید چهره شما را زیبا نشان دهد. اگر خودتان نمی‌توانید این معیارها را بررسی کنید، بهتر است از آرایشگر خود نظر بخواهید.

زیورآلات عروس، مکمل زیبایی عروس

زیورآلات مکمل زیبایی هر خانمی است و برای عروس هم اهمیت زیادی دارد. زیورآلات عروس عبارتند از: انگشتر، گردنبند، دستبند، ساعت، گوشواره و … که نیازی نیست همه زیورآلات را با هم استفاده کنید، بلکه با توجه به لباس عروس و تاچ عروس باید اکسسوری مناسب را انتخاب کرده، که نه زیاد ساده و بی‌آلایش دیده شوید و نه زیاد پر زرق و برق.

گل عروس، نشانه ظرافت و زیبایی

گل عروس هم مانند لباس عروس، خاصِ عروس است پس باید با توجه به سلیقه شخصی خودتان انتخاب کنید. اکثر دختران به گل‌هایی با رنگ سفید و کرمی و هم رنگ با لباس عروسشان علاقه دارند ولی شاید بهتر باشد بین لباس عروس و رنگ گل عروس تصاد ایجاد کنند، این تضاد باعث جلب توجه و زیباتر دیده شدن گل عروس خواهد شد. مثلا انتخاب رنگ قرمز با لباس عروس سفید غوغا می‌کند.

کفش عروس

به دلیل انتخاب لباس عروس بلند، کفش عروس زیاد جلوی چشم نخواهد بود پس مهم‌تر از ملاک زیبایی، ملاک راحت بودن کفش عروس و همچنین ایده‌آل کردن قد عروس است. میزان پاشنه کفش به قد عروس بستگی دارد، اگر عروس قد کوتاهی دارد باید حتما از پاشنه بلند استفاده کند ولی اگر قد بلندی دارد، مجبور نیست که حتما کفش پاشنه بلند بپوشد.

تاج عروس

بیشتر دخترانه به تاج عروس علاقه زیادی دارند، خیلی از دختران جوان تاج عروس بزرگ و پر زرق و برق را می‌پسندند ولی باید بدانند که بهتر است تاج عروس با مدل مو همخوانی داشته باشد.

به این ترتیب که اگر مدل موی ساده انتخاب کردند باید تاج خود را پر زرق و برق انتخاب کنند ولی اگر مدل موهای شلوغی را انتخاب کرده باشند، بهتر است تاج عروسی خود را ساده انتخاب نمایند.

بعد از به پایان رسیدن روز عروسی، فقط عکس‌ها هستند که به یادگار می‌مانند، به همین دلیل خیلی از دختران جوان علاقه دارند عکس‌های روز عروسی‌شان را در شبکه‌های مجازی استفاده کنند، پس بهترین عکس عروسی خود را به عنوان عکس پروفایل انتخاب کنید.


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود