بیوگرافی شاهین صمدپور گزارشگر جنجالی

بیوگرافی شاهین صمد پور

شاهین صمدپور تهیه کننده و مجری و برنامه ساز و کارگردان و گزارشگر ایرانی در 27 بهمن 1360 ماه در تهران به دنیا آمده است.
مجری برنامه مشهور و پر بیننده و جنجالی شوک است که درباره مشکلات و معضلات و آسیب های اجتماعی درباره جوانان در جامعه است و به این مسائل می پردازد.

سعید طوسی

برنامه مستند شوک با تهیه کنندگی فرشاد شکیبی و کارگردانی شاهین صمدپور از شبکه سوم سیما پخش شده است

اینستاگرام صمد شاهین پور

شاهین پور از چهره هایی است که در اینستاگرام فالوور های زیادی دارد و از مجریان محبوب محسوب می شود و در اینستاگرام بیش از 39 هزار فالور دارد و مستند های وی بسیار پر طرفدار هستند

گزارش های جنجالی با موضوع فیلترینگ تلگرام

در مدتی که تلگرام فیلتر بود وی گزارش های جنجالی تهیه کرده و درباره عوارض و وضعیت گروه های فعال در تلگرام برای معیشت و کسب و کار گزارش تهیه بود که گزارش صدا و سیما درباره خوشحالی مردم از فیلتر کردن تلگرام را کلا منسوخ کرد و بر عکس آن را به مردم نشان داد.

ساخت مستند آقای خاص درباره مرتضی پاشایی

صمدپور مستندی با نام آقای خاص که زندگینامه مرحوم مرتضی پاشایی بود ساخت و به خانواده مرحوم پاشایی تحویل داد که طبق نظر منصود پاشایی و جواد هاشمی قرار بود پخش شود.

بیوگرافی شاهین صمد پور

شایعه ازدواج و عکس منتشر شده از همسرش

وی درباره عکسی که کنار یک خانم دیده شده و عکس دونفره بود و در رسانه ها منتشر شد توضیحی داده و گفته این خانم از آشنایان هستند و این عکس در پیج ایشان بود و وی را همسرم عنوان کردند که بسیار برای شایعه سازان متاسفم.

منبع:بیوگرافی شاهین صمد پور

بیوگرافی شاهین صمد پور


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود