طرز تهیه چیپس و پنیر

بدون دیدگاه

مواد لازم چیپس و پنیر:

طرز تهیه چیپس و پنیر

چیپس : دو بسته
قارچ : شش عدد
پنیر پیتزا : ۲۰۰ گرم
کنسرو سبزیجات : یک عدد
سس قرمز : به مزان لازم
فلفل دلمه ای : یک عدد
ژامبون گوشت : ۱۵۰ گرم

مراحل تهیه چیپس و پنیر:

چیپس ها را در درون ظرف پیرکس ریخته سپس پنیر پیتزا را بر روی چیپس ها بریزید و قارچ خرد شده را هم بر روی پنیر پیتزا قرار دهید در لایه بعدی فلفل دلمه ای خرد شده را بر روی قارچ ها بریزید و سپس کنسرو سبزجات را بر روی فلفل دلمه ای بریزید. ژامبون گوشت را خرد کنید و بر روی همه مواد چیپس و پنیر بریزید.
سپس ظرف را در درون مایکروفر با قدرت ۹۰۰ قرار دهید و بعد از ۳ دقیقه ظرف را از داخل مایکروفر بیرون آورید و باقی مانده مواد را به ترتیبی که گفته شد در درون ظرف بریزید و دوباره ظرف را به مدت ۳ دقیقه در درون مایکروفر قرار دهید بعد از اینکه مواد به پایان رسید روی همه مواد را با لایه ای از پنیر پیتزا بپوشانید و سپس سس قرمز را به شکل دلخواه بر روی پنیر بریزید.

طرز تهیه چیپس و پنیر

ظرف را به مدت ۵ دقیقه در درون مایکروفر قرار دهید. اگر ترجیح می دهید که برای طرز تهیه چیپس و پنیر از فر استفاده کنید می توانید ظرف را در درون فر با مدت دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید و بعد از اینکه چیپس و پنیر طلایی شد ظرف را از درون فر بیرون آورید.

در طرز تهیه چیپس و پنیر می توانید از قارچ پخته شده و یا خام استفاده کنید که اگر قارچ را آب پز کنید در این غذا سیاه دیده نمی شود. برای تزیین این پیش غذا می توانید از کلم بروکلی و ذرت و زیتون استفاده کنید. امیدواریم از خوردن این پیش غذای خوشمزه لذت کافی را ببرید.

منبع:طرز تهیه چیپس و پنیر

طرز تهیه چیپس و پنیر


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود