نحوه ی ضبط ویدئو از سایت های مختلف با استفاده از  Screen Recording در مکینتاش

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه به صورت رایگان از سایت های مختلف ویدئو دانلود کنید. برای دانلود ویدئو از سایت های مختلف تنها یک راه وجود ندارد و اگر همه ی راه های دانلود ویدئو را یاد بگیرید به راحتی می توانید از هر سایتی ویدئو دانلود کنید. اگر می خواهید از Facebook ویدئو دانلود کنید, باید بدانید که نحوه ی انجام این کار کمی با دیگر سایت ها متفاوت است.

مراحل دانلود با استفاده از  Screen Recording در سیستم مکینتاش

  1. محدودیت های ضبط ویدئو از صفحه را بشناسید. ضبط ویدئو از صفحه در مواقعی به کار می آید که می خواهید فیلم محافظت شده ای را ( از سایتی مانند Netflix ) دانلود کنید, اما اگر از این روش استفاده کنید ویدئوی بی کیفیتی خواهید داشت. برای این کار ابتدا نیاز دارید برنامه ای را دانلود کنید.
  2. ویدئوی محافظت شده را باز کنید. به سایتی که در ویدئوی مورد نظر در آن قرار دارد بروید و وارد حساب کاربری خود شوید سپس ویدئویی که می خواهید ضبط کنید را انتخاب کنید.
  3. صدای سیستم را افزایش دهید. اگر می خواهید صدای ویدئویی که ضبط می کنید زیاد باشد, در این مرحله باید صدا را افزایش دهید.
  4. Spotlight را باز کنید. از گوشه ی سمت راست صفحه روی آیکون ذره بین مانند آن کلیک کنید.
  5. در Spotlight عبارت quicktime را تایپ کنید. با این کار سیستم برنامه ی QuickTime را جستجو خواهد کرد.
  6. روی QuickTime کلیک کنید. این برنامه باید در بالای صفحه ی نتایج قرار داشته باشد. با این کار برنامه ی QuickTime باز خواهد شد.
  7. روی File کلیک کنید. شما می توانید File را در سمت چپ صفحه مشاهده کنید. یک منوی کشویی برای شما باز خواهد شد.
  8. روی New Screen Recording کلیک کنید. این گزینه در بالای منوی کشویی File قرار دارد.
  9. روی ∨ کلیک کنید. این گزینه در سمت راست دکمه ی “Record” قرار دارد. با این کار یک منوی کشویی برای شما باز خواهد شد.
  10. روی Built-In Microphone کلیک کنید. با این کار میکروفن سیستم انتخاب خواهد شد.
  11. روی دکمه ی “Record” کلیک کنید. این دکمه ی قرمز و نقره ای در پایین نوار Screen Recording قرار دارد. با این کار به صفحه ی انتخاب تصویر منتقل خواهید شد.
  12. ویدئو را انتخاب کنید. موس خود را به گوشه ی بالایی سمت راست صفحه ببرید, کلیک کنید و موس را به گوشه ی پایینی سمت چپ صفحه بکشید.
  13. روی دکمه ی “Play” کلیک کنید. ویدئو اجرا خواهد شد.
  14. هنگامی که ویدئو به اتمام رسید, آن را متوقف کنید. روی File کلیک کنید و سپس از منوی کشویی گزینه ی Stop Recording را انتخاب کنید. ویدئوی ضبط شده ی شما اکنون ذخیره خواهد شد.

منبع : نحوه ی ضبط ویدئو از سایت های مختلف با استفاده از  Screen Recording در مکینتاش


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود