نحوه فعال کردن آیفون جایگزین با استفاده از iTunes

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه با استفاده از  Wi-Fi یا شبکه اینترنت یا از طریق کابل USB آیفون جدید خود را جایگزین آیفون قبلی خود کنید. اگر از کابل USB استفاده می کنید باید مراحل کار را با استفاده از iTunes پیش بروید.

مراحل

  1. سیم کارت را در آیفون بگذارید. اگر آیفون را به طور مستقیم از فروشگاه خریداری کرده باشید معمولا آنها سیم کارت را در دستگاه قرار خواهند داد. اگر این کار را انجام نداده باشند شما باید این کار را انجام دهید.

سیم کارت آیفون باید با اطلاعات شما فعال شود. اگر می خواهید برای سیم کارت جدید اطلاعات سیم کارت قبلی را وارد کنید و اگر سایز سیم کارت قبلی آیفون با سایز سیم کارت جدید آیفون برابر است, می توانید سیم کارت قبلی را وارد دستگاه جدید کنید.

  1. آیفون را روشن کنید. این کار را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه ی Sleep/Wake دستگاه انجام دهید تا لوگوی اپل نمایش داده شود.
  2. طبق دستورالعمل های مشخص شده عمل کنید. دستیار نصب شما را راهنمایی خواهد کرد.
  3. زبان مورد نظر را انتخاب کنید. برای این کار روی زبانی که می خواهید در دستگاه از آن استفاده کنید, ضربه بزنید.
  4. کشور و محل زندگی خود را انتخاب کنید. برای این کار باید روی کشور و محل مورد نظر خود در قسمت country or region ضربه بزنید.
  5. روی گزینه ی Connect to iTunes ضربه بزنید. این گزینه زیر شبکه های بی سیم در دسترس قرار دارد.
  6. آیفون را به کامپیوتر متصل کنید. با استفاده از کابل USB آیفون را به کامپیوتر متصل کنید.
  7. iTunes را در کامپیوتر باز کنید. اگر هنگام متصل کردن آیفون به کامپیوتر iTunes به صورت خودکار باز نشد این کار را انجام دهید.
  8. روی iPhone کلیک کنید. هنگامی که کامپیوتر دستگاه را شناسایی کرد در بالای صفحه آیکون iPhone را مشاهده خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که از آخرین نسخه ی iTunes  استفاده می کنید. برای بررسی نسخه, از گوشه ی سمت چپ روی گزینه ی Help کلیک کنید سپس روی Check for Updates کلیک کنید. اگر از شما خواسته شد روی Download iTunes کلیک کنید.

  1. گزینه ی تنظیمات را انتخاب کنید. هم چنین می توانید :

برای اضافه کردن تنظیمات و برنامه ها از iCloud backup قبلی به دستگاه جدید روی گزینه ی Restore در iCloud Backup ضربه بزنید یا

برای شروع دستگاه در حالت تنظیمات کارخانه روی Set Up as New iPhone ضربه بزنید.

  1. روی Get Started کلیک کنید. با این کار فرایند فعالسازی آغاز می شود.
  2. روی Sync کلیک کنید. با این کار دستگاه با iTunes library همگام می شود.

برای این کار لازم است به اینترنت دسترسی داشته باشید.

  1. Apple ID و رمز عبور را وارد کنید. این کار را در فیلد های مشخص شده انجام دهید.
  2. روی Next ضربه بزنید. این گزینه در گوشه ی سمت راست صفحه قرار دارد. با این کار شرایط و ضوابط ” Terms and Conditions ” برای شما نمایش داده می شود.
  3. روی Agree ضربه بزنید. این گزینه در گوشه ی سمت راست صفحه قرار دارد. اگر از شما خواسته شد روی backup ضربه بزنید. گزینه ای را انتخاب کنید که جدید ترین تاریخ و زمان را داشته باشد.

اکنون دستگاه پشتیبان را از iCloud دانلود خواهد کرد. بعد از بازگردانی اطلاعات, تنظیمات, برنامه ها و اطلاعات برنامه ها مجددا نصب می شود.

هنگامی که محافظ صفحه نمایش داده شد, تنظیمات و دستگاه با موفقیت فعال خواهد شد.

منبع : نحوه فعال کردن آیفون جایگزین با استفاده از iTunes


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود