تغییر آدرس ایمیل در Freelancer

Freelancer وب سایتی است که کار کردن در منزل را بیش از پیش آسان نموده است. این سایت طیف گسترده ای از خدمات را برای افرادی که به دنبال نویسندگی و نویسنده های آنلاین هستند, ارائه می دهد. اگر شما نگران امنیت حساب خود هستید, همیشه می توانید آدرس ایمیل خود را تغییر دهید. این کار آسان است و باعث می شود شما همیشه روی حساب خود کنترل داشته باشید.

 

مراحل تغییر آدرس ایمیل در Freelancer

 

  1. مرورگر اینترنت را باز کنید. برای این کار از قسمت دسکتاپ روی آیکون مرورگر دوبار کلیک کنید.

اگر مرورگر اینترنت شما باز است, کافیست زبانه ی جدیدی در مرورگر باز کنید.

  1. به Freelancer بروید. در نوار آدرس http://www.freelancer.com را تایپ کنید و دکمه ی Enter را فشار دهید.

حساب کاربری Freelancer

  1. وارد حساب خود شوید. برای بارگیری صفحه ی ورود به حساب, از سمت راست صفحه روی دکمه ی “Log in” کلیک کنید. در این بخش آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و روی “ Sign in ” کلیک کنید.

منوی setting

  1. به منوی Settings بروید. در صفحه ی اصلی حساب خود, موس را به گوشه ی سمت راست صفحه ببرید. لیستی از گزینه ها نمایش داده می شود. گزینه ی “Edit Settings ” را انتخاب کنید, صفحه ی جدیدی باز می شود.

email setting

  1. به قسمت Email Settings بروید. در بالای صفحه سه زبانه وجود دارد. “ Email settings ” را انتخاب کنید.

آدرس ایمیل

  1. آدرس ایمیل خود را تغییر دهید. در صفحه ی جدید فیلدی با نام “ Email address ” وجود دارد که در آن آدرس ایمیل پیش فرض نوشته شده است. روی آن کلیک کنید و آدرس ایمیل جدید را در آن تایپ کنید.
  2. رمز عبور را وارد کنید. زیر فیلد email address, فیلد “ Enter current password ” را مشاهده خواهید کرد. روی این فیلد کلیک کنید و رمز عبور خود را تایپ کنید. این تنها روشی است که شما می توانید از این طریق آدرس ایمیل را تغییر دهید.
  3. اطلاعات جدید خود را وارد کنید. هنگامی که کار به اتمام رسید, برای ذخیره ی اطلاعات و آدرس ایمیل جدید, از زیر فیلد رمز عبور, روی دکمه ی آبی رنگ “Update email address” کلیک کنید.

منبع : تغییر آدرس ایمیل در Freelancer


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود