چگونه در وبلاگ خود پست های تاثیر گذار بگذاریم؟

میلیون ها وبلاگ آنلاین وجود دارد که به مردم  این امکان را می دهد که نظرات شخصی و حرفه ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. وبلاگ نویسی رایگان در سایت های کاربر پسندی موجود است که قالب های از پیش طراحی شده دارند. در این مقاله خواهید آموخت که چگونه پست های تاثیر گذار ایجاد کنید.

 

 

مراحل

 

  1. نوشتن را شروع کنید. بسیاری از مردم در مورد آنچه که به زندگی آنها مربوط است، وبلاگ می نویسند.

اگر به موضوع خود شک دارید, سعی کنید کوتاه بنویسید. مردم معمولا به دنبال موضوعاتی هستند که برای آنها مهم باشد.

برچسب گذاری پست

  1. از برچسب کلمات استفاده کنید تا مردم راحتتر بتوانند مقاله ی شما را بررسی کنند. به جای مرتب سازی مقاله ها براساس تاریخ, سعی کنید آنها را براساس موضوع مرتب کنید. هر پست می تواند در مورد چندین موضوع باشد. هر پلتفرم وبلاگ نویسی به شما این امکان را می دهد تا کلمات کلیدی مختلف را به پست خود مرتبط کنید. با این کار دسته بندی پست شما مشخص می شود.

عکس در پست

  1. از تصاویر در پست خود استفاده کنید. در هر پست خود سعی کنید تصاویر مرتبط بگذارید. هر پلتفرم به شما امکان تغییر موقعیت و اندازه ی تصویر را می دهد و تصاویر شما را در کتابخانه رسانه ای نگه می دارد.

همیشه سعی کنید یک دوربین به همراه خود داشته باشید تا بتوانید عکس های خاص برای پست های خود تهیه کنید.

برخی افراد از عکس های گوگل کپی می کنند و از آنها در پست هایشان استفاده می کنند. مراقب استفاده از کپی تصاویر در وبلاگ های خود باشید.

  1. وبلاگ را به حساب های خود در رسانه های اجتماعی لینک کنید. ویجت هایی به وبلاگ خود اضافه کنید که افراد را به پست های شما در Facebook, Twitter یا LinkedIn هدایت کند. این کار به خصوص زمانی اهمیت زیادی پیدا می کند که می خواهید دنبال کننده یا دوستان خود را افزایش دهید.
  2. در هفته حداقل یک پست بگذارید. شما باید افراد را مشتاق خواندن مقالات خود کنید.
  3. به دیگر وبلاگ ها و موضوعات جذاب لینک ایجاد کنید. وبلاگ شما باید به طور مرتب به دیگر وبلاگ ها ارجاع داشته باشد تا ارزش مطالب آن افزایش یابد و مطالب آن قابل اعتماد به شمار آیند.
  4. به افراد اجازه دهید در مورد پست شما نظر دهند و با آنها مکالمه برقرار کنید.
  5. تخصص خود را ارائه دهید. اگر شما در زمینه ی خاصی مهارت دارید, نظرات خود را در وبلاگ ها بنویسید و اجازه دهید دیگران نیز از نظرات شما بهره ببرند.

منبع : چگونه در وبلاگ خود پست های تاثیر گذار بگذاریم؟


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود