ترجمه ی جملات از طریق Duolingo

آیا می خواهید با استفاده از Duolingo زبان جدید یاد بگیرید؟ شما می توانید به صورت رایگان در Duolingo حساب ایجاد کنید و در گوشی و کامپیوتر خود زبان جدید را تمرین کنید. در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

 

 

مراحل :

گزینه Immersion

  1. از بالای صفحه روی دکمه ی Immersion کلیک کنید. در این بخش شما می توانید ترجمه ی جملات را از وب سایت های واقعی دریافت کنید, هم چنین کاربران بخش ترجمه ی Duolingo نیز ترجمه ی شما را بررسی خواهند کرد.

انتخاب متن

  1. یک متن را انتخاب کنید. شما می توانید هر متنی که می خواهید را از بالای لیست popular انتخاب کنید, یا جستجوی خود را با انتخاب دسته از نوار ابزار سمت چپ انجام دهید.

ارزیابی جمله

  1. جمله را ارزیابی کنید. روی یک جمله کلیک کنید. ترجمه ی ارائه شده ی کاربر دیگری نمایش داده خواهد شد. در این بخش شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا ترجمه ی یک جمله صحیح است یا خیر. اگر ترجمه ای اشتباه بود شما می توانید روی گزینه ی Edit کلیک کنید و ترجمه ی بهتر را بنویسید.

ترجمه جمله

  1. جمله را ترجمه کنید. روی جمله کلیک کنید. فیلد متنی برای شما نمایش داده خواهد شد, شما می توانید ترجمه ی جمله را در این قسمت وارد کنید و امتیاز بیشتری دریافت کنید.

اگر در مورد ترجمه ی کلمه ای مطمئن نیستید, موس را روی کلمه ببرید. Duolingo برای آن کلمه چندین پیشنهاد ارائه می دهد.

 

منبع : ترجمه ی جملات از طریق Duolingo


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود