نحوه ایجاد توافق نامه مجوز

آیا به تازگی محصولی را تولید کرده اید و می خواهید آن را در دسترس عموم قرار دهید؟ آیا می خواهید به مردم اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از محصول ارائه دهید؟ پس این مقاله را مطالعه کنید. این مقاله به شما در ایجاد توافق نامه مجوز کمک می کند.

 

مراحل :

 

  1. نوشتن را شروع کنید. کار را با نوشتن یک جمله ی مقدمه ای شروع کنید. این جمله می تواند در مورد محصول شما باشد. می توانید این جمله را با حروف بزرگ بنویسید تا توجه خواننده را به خود جلب کند.

    نوشتن قوانین

  2. کم کم قوانین را به متن اضافه کنید و آنها را توضیح دهید. مرحله ی بعد بزرگترین قسمت کار است, قوانین را توضیح دهید و نحوه ی کار با محصول را توضیح دهید. در مورد مسائل زیر صحبت کنید :

استفاده از برنامه

کپی رایت

موافقت با قوانین

تعهدات و ضمانت نامه

و هر بخش دیگری که می خواهید اضافه کنید.

 

  1. متن را بررسی کنید. توافق نامه های مجوز دیگر را بررسی کنید. با این کار می توانید از دیگر توافق نامه ها ایده بگیرید. هم چنین می توانید شرایط و ضوابط وب سایت های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.
  2. بررسی های نهایی را انجام دهید. هنگامی که کل متن را نوشتید, مجددا همه ی متن را مطالعه کنید و جملات را مورد بررسی قرار دهید. املا و گرامر جملات بسیار مهم است.
  3. بیانیه ای در مورد حریم خصوصی در نظر بگیرید. می توانید بخشی را برای اعلام حریم خصوصی افراد در نظر بگیرید.
  4. تاریخ مشخص کنید. هم چنین باید تاریخی برای اصلاحیات خود مشخص کنید. اگر این تاریخ در آینده ی نزدیک باشد مفید خواهد بود.
  5. هنگامی که کار تمام شد, از آن در هر جایی که می خواهید استفاده کنید.

 

منبع : نحوه ایجاد توافق نامه مجوز


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود