طرز تهیه ی شیرینی میوه ای

آیا به دنبال دستور پخت شیرینی میوه ای هستید که شیرین باشد و شکننده؟ این دستور پخت عالی را حتما امتحان کنید.

شیرینی میوه ای

مواد لازم :

روغن گیاهی

پودر مخلوط پنکیک

شیر

یک عدد تخم مرغ

میوه و چاشنی

 

مراحل :

 

  1. مواد لازم را آماده کنید. برای تهیه ی این غذا شما به یک کاسه ی بزرگ, چنگال یا قاشق چوبی, ماهیتابه و ظرفی که بتوانید شیرینی ها را روی آن بچینید, نیاز دارید.
  2. در یک کاسه پودر مخلوط پنکیک, شیر و تخم مرغ را مخلوط کنید. نسبت خاصی برای پودر پنکیک شیر وجود ندارد و کاملا به تعداد شیرینی هایی که می خواهید درست کنید مرتبط است. باید خمیر کمی سفت شود ( به سفتی خمیر بیسکوییت ). پس این موضوع را به خاطر داشته باشید و زیاد از حد شیر اضافه نکنید.
  3. میوه را له و کمی چاشنی دلخواه به آن اضافه کنید. اکنون زمان مخلوط کردن سیب, توت و دارچین می باشد. انتخاب میوه ها کاملا اختیاری است بنابراین از خلاقیت های خود استفاده کنید.
  4. روغن را روی حرارت قرار دهید. لازم است 4/3 ماهیتابه پر از روغن شود.
  1. خمیر را به شکل توپ درآورید. توپ هایی به اندازه ی 2 اینچ درست کنید. خیلی نباید شبیه به توپ شود, که در حقیقت چنین اتفاقی نیز نمی افتد. باید یک خمیر دایره شکل و کمی سفت باشد.

 

  1. شیرینی ها را درون روغن بگذارید تا سرخ شوند! به آرامی توپ ها را درون روغن قرار دهید. هنگامی که توپ ها به رنگ طلایی تغییر کردند, آماده شده اند.
  2. به آرامی شیرینی ها را از ماهیتابه خارج کنید. هنگام انجام این کار دقت کافی داشته باشید تا دست شما نسوزد.
  3. شیرینی ها را درون ظرف بچینید و برای پذیرایی از مهمانانتان آماده کنید. مطمئنا همه به طعم این شیرینی علاقه مند خواهند شد.
  4. پایان !

منبع : طرز تهیه ی شیرینی میوه ای

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود