تنظیم صفحه ی وب سایت به عنوان صفحه ی دسکتاپ ( در سیستم ویندوز )

شما می توانید با استفاده از بیشتر مرورگر ها, یک میانبر به وب سایت در صفحه ی دسکتاپ ایجاد کنید. این میانبر ها به شما این امکان را می دهند تا سریعتر بتوانید به یک وب سایت خاص دسترسی پیدا کنید.

 

مراحل

WallpaperWebPage

  1. WallpaperWebPage را دانلود کنید. این یک برنامه ی رایگان است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صفحه ی دسکتاپ را به یک وب سایت فعال تبدیل کنید. البته در انجام این کار چندین محدودیت وجود دارد مانند : پنهان شدن آیکون های صفحه.

شما می توانید  WallpaperWebPage را به صورت رایگان از آدرس softpedia.com/get/Desktop-Enhancements/Other-Desktop-Enhancements/WallpaperWebPage.shtml دانلود کنید.

گزینه Extract All

  1. روی فایل دانلود شده راست کلیک کنید و گزینه ی “Extract All ” را انتخاب کنید. با این کار فایل های نصب در پوشه ی جدیدی به نام “WallpaperWebPage” در پوشه ی Downloads folder استخراج می شوند.
  2. فایل نصب را اجرا کنید. پوشه ی جدیدی را باز کنید و فایل setup.exe را اجرا کنید.

آدرس وب سایت

  1. وب سایتی که می خواهید به عنوان پس زمینه تنظیم کنید را وارد کنید. هنگامی که فرایند نصب کامل شد, شما می توانید وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای این کار می توانید آدرس وب سایت را در فیلد مشخص شده جایگذاری یا تایپ کنید.

آیکون WallpaperWebPage

  1. از قسمت System Tray روی آیکون WallpaperWebPage راست کلیک کنید. منوی کوچکی باز خواهد شد. این آیکون به شکل کره ی زمین است.
  2. برای وارد کردن وب سایت جدید, گزینه ی “Configure” را انتخاب کنید. شما می توانید هر زمان که بخواهید وب سایت پس زمینه را با استفاده از این گزینه تغییر دهید.
  3. هنگامی که ویندوز راه اندازی شد شما می توانید برای بارگیری پس زمینه گزینه ی “Autostart” را انتخاب کنید. این بدین معناست که شما بعد از راه اندازی مجدد سیستم نیز وب سایت پس زمینه را مشاهده خواهید کرد.

دکمه Show Desktop

  1. برای مشاهده ی آیکون ها روی دکمه ی “Show Desktop” کلیک کنید. با کلیک کردن روی این دکمه از سمت راست می توانید آیکون های دسکتاپ و صفحه ی اصلی را مشاهده کنید. هم چنین می توانید دکمه ی ⊞ Win+D را فشار دهیدو برای بازگردانی صفحه ی وب سایت, مجددا دکمه را فشار دهید.

خروج از WallpaperWebPage

  1. برای خروج, از منوی راست کلیک WallpaperWebPage گزینه ی exit را انتخاب کنید. با این کار پس زمینه ی وب سایت بسته می شود و به صفحه ی دسکتاپ اصلی باز میگردید.

 

منبع : تنظیم صفحه ی وب سایت به عنوان صفحه ی دسکتاپ ( در سیستم ویندوز )

 

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود