حذف نتایج جستجوی در بردارنده ی اطلاعات شخصی از رسانه های اجتماعی

آیا فکر می کنید اطلاعات شخصی شما در رسانه های اجتماعی در لیست نتایج گوگل نمایش داده می شود؟ آیا احساس می کنید که خصوصی نگه داشتن اطلاعات شخصی اهمیت زیادی دارد؟ خوشبختانه گوگل به شما امکان حذف صفحه یا وب سایتی که در لیست نتایج نمایش داده می شود را داده است و شما می توانید اطلاعات خود را از آنجا حذف کنید.

مراحل :

  1. URL صفحه یا وب سایتی را که می خواهید حذف کنید، دریافت کنید. URL معمولا در نوار آدرس (همچنین به عنوان نوار موقعیت نیز شناخته می شود ) مرورگر یافت می شود.

حذف محتوای گوگل

  1. به صفحه حذف محتوای گوگل بروید :

در مرورگر خود آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/removals را وارد کنید.

  1. وارد حساب گوگل خود شوید. اگر چنین حسابی ندارید باید یک حساب باز کنید تا بتوانید به صفحه ی حذف محتوای گوگل دسترسی پیدا کنید.

حساب گوگل با حساب جیمیل یکسان است.

جایگذاری لینک

  1. روی دکمه ی Create a new removal request کلیک کنید و لینک را در این قسمت جایگذاری کنید.

نشان دهنده ی محتوای ذخیره شده

  1. در صفحه ی بعدی که بارگیری می شود, شما می توانید محتوای ذخیره شده مرتبط با صفحه / وب سایتی که حذف کرده اید را حذف کنید.

لغو فرآیند

  1. بعد از ارسال اطلاعات، صفحه بارگذاری وضعیت را دوباره مشاهده خواهید کرد و درخواست شما همراه با تاریخ آن نمایش داده می شود. در این مرحله شما می توانید فرایند را لغو کنید.
  2. باید بدانید که همه ی درخواست های لغو اطلاعات موفقیت آمیز نیستند. در صورتی که درخواست شما توسط Google پردازش نشد, مایوس نشوید! می توانید بار دیگر امتحان کنید.

حذف اطلاعات

  1. صبر کنید. حتی اگر درخواست شما تایید شود, زمان مشخصی برای حذف اطلاعات وجود ندارد. این مرحله از کار ممکن است چند روز و یا چند هفته به طول انجامد.

منبع : حذف نتایج جستجوی در بردارنده ی اطلاعات شخصی از رسانه های اجتماعی


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود