نحوه دریافت نسخه ی آزمایشی رایگان Netflix

Netflix یک سرویس پخش کننده ی فیلم به صورت آنلاین است که ابتدا در ایالت متحده و سپس در انگلستان، کانادا، اسکاندیناوی ، آمریکای جنوبی، هند و اروپا گسترش یافته است. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه Netflix را به صورت رایگان دریافت کنید.

مراحل :

ایجاد حساب کاربری

  1. یک حساب ایمیل ایجاد کنید. برای ایجاد کردن آدرس ایمیل جدید از Gmail یا Hotmail استفاده کنید. آدرس ایمیل و رمز عبور آن را در جایی یادداشت کنید تا بعدا فراموش نکنید. هنگامی که بخواهید حساب کاربری خود را لغو کنید باید آدرس ایمیل و رمز عبور را داشته باشید
  2. اطلاعات کارت اعتباری جدید را وارد کنید. برای وارد شدن به Netflix باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید اما برای این نسخه هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد. کمی پول در کارت اعتباری خود بریزید سپس اطلاعات را وارد کنید و از پول کارت برای خرید معمولی استفاده کنید.

وب سایت Netflix

  1. وارد نسخه ی آزمایشی رایگان شوید. به وب سایت Netflix بروید و از نسخه ی آزمایشی یک ماهه استفاده کنید. اطلاعات مربوط به آدرس ایمیل جدید و کارت را برای پیش پرداخت وارد کنید.

اگر می خواهید Netflix را در دستگاه دیگری نصب کنید, هنگام وارد شدن دستگاه را انتخاب کنید و طبق مراحل مشخص شده پیش بروید. برای هر دستگاه باید Netflix نصب شود و اطلاعات حساب کاربری وارد شود.

لغو حساب کاربری

  1. اگر می خواهید Netflix بعد از یک ماه از شما هزینه دریافت نکند, قبل از یک ماه حساب خود را لغو کنید. برای این کار, هنگامی که وارد Netflix شده اید, از سمت راست صفحه روی نام حساب کاربری خود کلیک کنید و Your Account را انتخاب کنید, سپس گزینه ی Cancel Streaming Plan یا  Cancel DVD Plan را انتخاب کنید. برای تکمیل فرایند لغو حساب کاربری طبق مراحل مشخص شده پیش بروید.

در برخی موارد شما می توانید تا قبل از اینکه زمان یک ماه به اتمام برسد به تماشای فیلم ها بپردازید.

  1. اگر می خواهید یک ماه دیگر نیز از این برنامه استفاده کنید, مراحل قبل را تکرار کنید. اگر هر بار از یک ایمیل و کارت مختلف استفاده کنید Netflix به شما اجازه ی استفاده از برنامه را می دهد.

اگر نسخه ی پرداخت شده برنامه را خریداری کنید می توانید به مدت یک ماه دیگر از این برنامه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید اگر اطلاعات غلط وارد کنید حساب کاربری شما بسته خواهد شد.

منبع : نحوه دریافت نسخه ی آزمایشی رایگان Netflix


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود