اشتراک گذاری آدرس در Bing Map

Bing Maps یک سرویس نقشه برداری آنلاین توسط مایکروسافت است. شما می توانید از آن برای دریافت مسیرها، پیدا کردن جزئیات ترافیک و مشاهده نقشه ها و هم چنین اشتراک گذاری آدرس به خصوص استفاده کنید. می توانید از طریق ایمیل, فیس بوک و توییتر یا قرار دادن آن در یک وب سایت, نقشه ی مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. برای اشتراک گذاری نقشه نیازی به دریافت کد HTML ندارید زیرا Bing Maps این کد را برای شما ایجاد می کند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که کد را خارج کنید و آن را در هر جایی که می خواهید به اشتراک بگذارید.

مراحل :

  1. وارد وب سایت Bing Maps شوید. از طریق مرورگر کامپیوتر خود به Bing Maps بروید.
  2. یک مکان را مشخص کنید. Bing Maps می تواند مکان فعلی شما را شناسایی کند . هم چنین شما می توانید موقعیت دیگری را در نقشه انتخاب کنید.

انتخاب مکان فعلی در نقشه – از گوشه ی سمت چپ صفحه روی آیکون دایره شکل کلیک کنید. با این کار موقعیت فعلی شما در مرکز نقشه قرار می گیرد و با علامت آبی رنگ در نقشه نمایش داده خواهد شد.

انتخاب موقعیت دیگر در نقشه – از نوار جستجوی بالای صفحه استفاده کنید و نام موقعیت مورد نظر خود را تایپ کنید. لیست کوتاهی از نتایج در یک منوی کشویی ظاهر خواهد شد. روی موقعیت مورد نظر کلیک کنید. به صورت خودکار موقعیت انتخاب شده در وسط نقشه قرار می گیرد.

انتخاب مکان

  1. نقشه را طوری که می خواهید نمایش داده شود تنظیم کنید. از موس خود برای تنظیم نما و از دکمه های سمت راست برای بزرگ و کوچک نمایی استفاده کنید. نمایی که در این مرحله تنظیم می کنید در کد قرار می گیرد و به اشتراک گذاشته می شود.

گزینه SHARE

  1. از نوار اصلی نقشه روی دکمه ی “Share” کلیک کنید. پنجره ی Share This Map نمایش داده خواهد شد.

کدHTML

  1. کد HTML را دریافت کنید. اگر می خواهید نقشه را از طریق وب سایت و بلاگ به اشتراک بگذارید باید کد HTML را دریافت کنید. کد کامل و دقیق HTML که در بخش “Embed in a Webpage” آورده شده است را کپی کنید.
  2. از این کد برای قرار دادن نقشه در وبسایت یا بلاگ استفاده کنید.

منبع : اشتراک گذاری آدرس در Bing Map


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود