آموزش ساخت قالب وبلاگ

طراحی قالب وبلاگ کارایی آن را افزایش می دهد و برای موتور های جستجو نیز بهتر است.

 

مراحل :

انتخاب قالب

  1. تصمیم بگیرید که می خواهید موارد را در سمت چپ صفحه یا در وسط صفحه ردیف کنید. رزولوشن صفحه بیشتر کاربران 1280×800 , 1024×768یا 1280×1024 می باشد, پس مشخصا مردم از مانیتور های بزرگتری استفاده می کنند. شما می توانید با استفاده از قالب مرکزی از این موضوع بهره ببرید. قالب قابل تنظیمی برای وبلاگ خود طراحی کنید که افراد با رزولوشن های پایین تر نیز قادر به مشاهده ی محتوای شما باشند. بازدید کنندگان از جستجوی افقی در صفحه ها متنفرند.

انتخاب ستون

  1. تعداد ستون ها را انتخاب کنید. دو ستون یا سه ستون را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که ستون محتوا شما بیش از حد گسترده نباشد. ستون های باریک تر خواندن را راحتتر می کنند.

جایگذاری محتوا

  1. محتوای خود را قرار دهید. تجربه نشان می دهد که بهترین ستون برای محتوای وبلاگ در مرکز قرار دارد. بازدید کننده ها در ستون های سمت چپ و راست به دنبال گزینه های منو هستند.

تعیین عنوان ستون

  1. برای ستون ها عنوان تعیین کنید: به عنوان مثال وبلاگ نویسی ها، دسته ها و غیره
  2. بخش های مختلف قالب را امتحان کنید. از یک آزمایش کننده ی رایگان در Adwords.Google.com استفاده کنید. اگر به تازگی کار وبلاگ نویسی خود را آغاز کرده اید از آزمایش کننده ی a/b استفاده کنید. با این کار می توانید قالب های مختلف را آزمایش کنید.

انتخاب تم رنگی

  1. تم رنگی را انتخاب کنید.

منبع : آموزش ساخت قالب وبلاگ


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود