تعبیر خواب دریاچه

بدون دیدگاه

تعبیر خواب دریاچه

تعبیر خواب دریاچه

اگر دختری خواب ببیند کنار دریاچه ای گل آلود و خروشان تنهاست ، نشانه آن است که به زودی در زندگی او تحولاتی صورت می پذیرد و بخاطر نادیده انگاشتن آموخته ها و تجربه های ثمربخش خود تأسف می خورد .

2ـ اگر خواب ببینید با قایقی بر دریاچه ای می رانید و آب از کف قایق ناگهان به درون فوران می کند ، علامت آن است که پس از مدتی که تحت فشار قرار می گیرید ، سرانجام موفق می شوید به شهرت و افتخار دست یابید .

3ـ اگر خواب ببینید زوج جوانی به قایق بر دریاچه ای می رانند و قایقشان ناگهان در آستانه خطر غرق شدن قرار می گیرد ولی آن دو می توانند به گونه ای خود را نجات دهند ، نشانه آن است که دوستی در حق شما مرتکب خطایی می شود .

اما با رفتار پسندیده خود می تواند بار دیگر دل شما را به دست بیاورد .
4ـ اگر خواب ببینید با کشتی بر دریاچه ای آرام و زلال حرکت می کنید ، نشانه آن است که با به دست آوردن ثروت می توانید به آرزوهای خود برسید .

5ـ دیدن دریاچه گل آلود که گرداگردش را صخره ها و درختان عریان فرا گرفته اند ، نشانه خاتمه ناخوشایندِ امور عاطفی است .

6ـ دیدن دریاچه گل آلود که گردش را درختان سبز فرا گرفته است ، نشانه آن است که با غلبه بر شهوات و هوا و هوس های مادی ، با فضیلت و تقوای فطری خود می توانید در راهی سالم و پرمنفعت گام بردارید .

7ـ دیدن دریاچه ای با آب زلال و شفاف که گردش را زمینهای لم یزرع فرا گرفته است ، علامت آن است که برای کسب ثروت دست به اعمال غیراخلاقی خواهید زد .

8ـ اگر در خواب صورت خود را بر آب دریاچه ای زلال ببینید ،علامت آن است که دوستان صمیمی ، خوشی و شادی را برایتان به ارمغان خواهند آورد .

9ـ دیدن عکس درختان پرشاخ و برگ بر آب دریاچه در خواب ، علامت آن است که جاذبه های معشوق شما را هر دم سوی خود خواهد کشید .

10ـ اگر خواب ببینید ساکنین جزیره دریاچه ا

منبع:

تعبیر خواب دریاچه

تعبیر خواب دریاچه


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود