تعبیر خواب پروانه

بدون دیدگاه

تعبیر خواب پروانه

تعبیر خواب پروانه

محمد بن سیرین گوید: پروانه درخواب، مردی ضعیف و نادان است که خود را به نادانی در هلاک اندازد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: پروانه در خواب‌های ما معرف سبکی و جلفی نیز هست. چنانچه در خواب خود فقط پروانه ای دیدید که به تماشای آن ایستاده بودید ضمیر نا خود آگاه شما از طلوع یک هوس در زندگیتان خبر می‌دهد و این که به پیروی از این هوسشان خویش را تخفیف می‌دهید.

لوک اویتنهاو می‌گوید: پروانه: بی وفایی، خیانت

لیلا برایت می‌گوید: مشاهده‌ی پروانه در خواب، بیانگر آشنایی با افراد غیرقابل اعتماد است. اگر در خواب ببیند که پروانه‌ای گرفته‌اید، به این معنا است که دچار خیانت می‌شوید.

تعبیر خواب تماشای پروانه

آنلی بیتون می‌گوید:
دیدن پروانه میان گل‌ها و بر فراز چمن‌های سبز در خواب، دلالت بر آن دارد که کامیاب و پیروز خواهید شد.
اگر پروانه‌ها را در حال پرواز ببینید، نشانه آن است که از دوستانی که دور از شما زندگی می‌کنند توسط نامه یا افرادی که با آنان دیدار داشته‌اند، باخبر خواهید شد.

تعبیر خواب گرفتن پروانه

مطیعی تهرانی: اگر به دنبال پروانه ای می‌دویدید و می‌خواستید او را بگیرید خواب شما می‌گوید که به دنبال هوس می‌روید که رسیدن یا نرسیدن به آن تغییری در زندگی شما پدید نمی‌آورد. چنانچه مردی سالمند و متکفل یک خانواده در خواب ببینید که به دنبال پروانه ای می‌رود یا پروانه ای را گرفته به نوشته ابن سیرین ضعف و نادانی خود را بروز می‌دهد که درشان و مرتبه او نیست.

تعبیر خواب کشتن پروانه

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند پروانه از پس پشت او بپرید و آن کس او را نگرفت، دلیل که به کنیزکی دوشیزه دست دراز کند از او مضرت نرسد. اگر بیند پروانه را بکشت یا در دست او هلاک شد، دلیل که فرزندش هلاک شود.

منوچهر مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که پروانه ای را به عمد کشتید خواب شما می‌گوید که باطناً نمی‌خواهید هوس باز شناخته شوید ولی در زندگی شما پیش می‌آید که باید با هوشیاری و دانایی با آن برخورد کنید.

تعبیر خواب پروانه‌های رنگی

مطیعی تهرانی می‌گوید: به طور کلی پروانه بیشتر هوس است و داشتن آن هوس بازی است و پروانه بزرگ و خوش رنگ که نقوش زیبا روی پر و بال خویش دارد یک زن خوب روی است و نوشته‌اند که به دنبال چنین پروانه ای دویدن و رفتن استقبال از مهلکه است. اگر پروانه ای پرواز کنان آمد و بر دست و سر شما نشست جذبه ای و هوسی شما را اغوا می‌کند و فریب می‌دهد. گرفتن و حبس کردن پروانه در شیشه یا خشکاندن آن در آلبوم و کتاب تقوی و پاکی و پرهیزکاری است.

منبع:

تعبیر خواب پروانه

تعبیر خواب پروانه


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود