تعبیر خواب پسته

بدون دیدگاه

خوردن پسته در خواب تعبیرش چیست؟

تعبیر خواب پسته

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: پسته در خواب اشتغال ذهنی و فکری است که گاه می‌تواند سرگرم کننده یا امید بخش هم باشد. دیدن پسته در خواب به این معنی است که فکر می‌کنید و چنانچه دیدید ظرفی پسته مقابل خویش دارید خواب شما می‌گوید که در روزهای آینده ذهن و فکری مشغول خواهید داشت و به چیز یا چیزهایی که پیش می‌آیند فکر می‌کنید. اگر زن‌ها در خواب پسته ببینند غیبت می‌کنند و پشت سر این و آن حرف می‌زنند.

ابن سیرین: تعبیر خواب پسته، مال و اموال می‌باشد.

تعبیر خواب تعارف کردن پسته

مطیعی تهرانی:
چنانچه ببینید که کسی پسته به شما داد باعث آشفتگی خاطر شما می‌شود و اگر دهنده پسته آشنا باشد موضوع خانوادگی است.
اگر مردی زن دار و متأهل ببیند که همسرش به او مغز پسته تعارف می‌کند صاحب فرزند خوب رو و باهوش و فراستی می‌شود.

تعبیر خواب پسته بدون مغز

مطیعی تهرانی: پوست پسته بدون مغز در خواب غم است و نتیجه مأیوس کننده یک کار به خصوص که انجام می‌دهید. اگر ظرفی پر از پوست پسته در خواب دیدید در کاری شکست می‌خورید.

تعبیر خواب مغز پسته

منوچهر مطیعی:
اگر مغز پسته دیدید در کارتان توفیق خواهید یافت و بدون زحمت زیاد سودی قابل توجه عایدتان می‌شود
اگر دختر جوانی ببیند که مغز پسته می‌خورد عاشق می‌شود و ازدواج می‌کند اما ازدواج او بعد از حرف‌های زیاد و گفتگوی طولانی انجام می‌پذیرد. زن‌ها اگر از یکدیگر مغز پسته بگیرند حرف است و چیزهایی است که درباره هم می گویند.
ابن سیرین گوید: اگر در خواب ببینی مغز پسته داری، تعبیرش این است که به اندازه آن از انسان خسیسی مال و اموال به دست می‌آوری.

تعبیر خواب پسته

تعبیر خواب درخت پسته

منوچهر مطیعی: درخت پسته خانواده پرهیاهو و شلوغ است. چنانچه مردی سالمند ببیند که در خانه‌اش درخت پسته روییده و بار پسته تازه دارد همه افراد خانواده اشت یک جا جمع می‌شوند و موردی پیش می‌آید که گرد هم می‌آیند و زیاد جر و بحث می‌کنند.

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: تعبیر درخت پسته، مردی است که ثروتمند و خسیس می‌باشد.

منبع:تعبیر خواب پسته

تعبیر خواب پسته


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود