برخلاف تصور بسیاری از افراد درب ورودی ساختمان تاثیر بسیار زیادی در زیبایی نمای بیرونی دارد. می‌توان با اطمینان کامل گفت که هماهنگ بودن درب ورودی با طرح و رنگ نمای بیرونی امری حیاتی است. در این مطلب چند نکته مهم برای زیبایی بیشتر درب ورودی و نمای بیرونی ساختمان بیان خواهیم کرد. اگر می‌خواهید نمایی منحصر به فرد برای ساختمان خود بسازید در این مطلب همراه ما باشید. این نکات ساده ولی کاملا تاثیر گذار در زیبایی ساختمان هستند.

دکوراسیون خارجی ساختمان

دکوراسیون خارجی ساختمان

هماهنگی و پیوستگی مهم‌ترین اصول خلق زیبایی در جلوه و ظاهر هر چیزی هستند. برای داشتن ساختمانی زیبا بانمای بیرونی فوق‌العاده باید نظم را در المان‌های مختلف آن رعایت کنید. (البته که ایجاد این نظم کار آسانی نخواهد بود) اگر نما و جلوه‌ی ساختمان برایتان مهم است، چند نکته ی زیر را در هماهنگی درب ورودی منزل و هارمونی نمای ساختمان یا همان دکوراسیون خارجی، مد نظر داشته باشید. این چند نکته با وجود سادگی بسیار حیاطی می‌باشند و در زیبایی تاثیر زیادی خواهند داشت.

درب فلزی و هماهنگی آن نمای ساختمان

درب فلزی و هماهنگی آن نمای ساختمان

۱- معمولا خرید درب فلزی در انتهای کار ساختمان انجام می‌شود، یعنی زمانی که پروژه به اتمام رسیده است. اما این کار بسیار اشتباه بوده و به قول معروف کار آماتورها است. ما پیشنها می‌کنیم که حتی قبل از شروع کار یعنی زمانی که طرح بر روی تری دی مکس طراحی می‌شود درب فلزی خود را انتخاب کنید. صنایع فلزی پایتون می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد فقط کافی است فایل درب مورد نظر خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا درب شما عینا به همان شکل تحویل شما داده شود. (بهتر است همین کار را برای انتخاب مدل درب پارکینگ خود نیز انجام دهید) فایل یا حتی فرمت ابتدایی اتوکد را در اختیار ما بگذارید تا درب را عینا تحویل شما قرار دهیم.

۲- درب ورودی منزل شما تنها المان فلزی نیست که در ساختمان به کار می‌رود، بلکه نرده، حفاظ تراس(بالکن)، نقش های تزیینی فلزی روی نما و قاب پنجره همه جزو المان‌های فلزی محسوب می‌شوند. در صورتی که اندیشه ی به وجود آوردن یک سازه ی فوق العاده خوش نقش را در سر می پرورانید، می توانید تمامی مصالح فلزی حاضر در سازه ی خود را به صورت جامع و آماده ی نصب از صنایع فلزی پایون تهیه کنید.

۳- دو مورد بالا به شما کمک می‌کند که نمای زیبایی داشته باشید و هر آنچه که در ذهن خود پرورانده‌اید را بوجود آورید ولی آیا فقط زیبایی مهم است؟ مطمئنا این امر درست نیست و کیفیت حرف اول را می‌زند. باید از کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید کاملا مطمئن باشید. طنایع فلزی پایون تمامی مراحل ساخت را با استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک انجام می‌دهد که خود به تنهایی باعث کاهش هزینه و زمان می‌شود.

پایون، همراه اختصاصی شرکت‌های طراحی دکوراسیون

صنایع فلزی پایون این امکان را برای اولین بار فرآهم آورده که طراحان هر آنچه که در ذهن خود دارند را پیاده‌سازی کنند، بدون توجه به سختی پیاده‌سازی آن چرا که تمامی مراحل به صورت اتومات انجام می‌شود.

کافی است نگاهی به درب‌های فلزی اجرا شده، یا نگاهی به همان نمونه کارهای ما در سایت بیاندازید تا به کیفیت و زیبایی کارهای انجام شده پی ببرید. البته اگر به صورت مسقیم با ما در تماس باشید مدل‌ها و طرح‌های اجرا شده بیشتری را به شما نشان خواهیم داد.

شگفت آور نیست که چگونه آهن، این ماده‌ی سرد و بی روح، همچون خمیر در خدمت انحنا و قوس و برش قرار گرفته است؟ ما جادو نمی‌کنیم، اما تکنولوژی روز دنیا (برش لیزری) را در اختیار مهندسین و اپراتورهای متخصص قرار داده‌ایم تا زیبایی و ظرافت کم‌نظیری را به دنیای تولید بیاورند. تفاوتی در طرح و اندازه ندارد، از درب ورودی منزل تا حیاط و ساختمان، از خدمات ارائه شده در پایون می‌باشد.

اگر شما نیز می‌خواهید طرح مورد نظر خودتان را عملی کنید می‌توانید با صنایع فلزی پایون در ارتباط بوده و از مشاوران آن کمک بگیرید.

به متال دور آرت خوش آمدید :https://metaldoorart.com


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود