آموزش به روز رسانی نرم افزار Blackberry در موبایل

به روز رسانی نرم افزار Blackberry به شما این امکان را می دهد تا از جدید ترین ویژگی ها و موارد ارتقا یافته سیستم عامل Blackberry استفاده کنید و لذت ببرید. شما می توانید نرم افزار Blackberry را مستقیما از طریق گوشی هوشمند خود به روز رسانی کنید و یا به کمک Blackberry Desktop Manager جدید ترین به روز رسانی ها را نصب کنید.

Update

 

 

  1. به صفحه ی اصلی بروید و گزینه ی “Options ” را انتخاب کنید.
  2. گزینه ی “ Device ” و سپس گزینه ی “Software Updates ” را انتخاب کنید.
  3. جدید ترین نسخه ی به روز رسانی را انتخاب کنید, سپس روی گزینه ی “Download ” ضربه بزنید.

برخی از ارائه دهندگان دارای محدودیت هایی هستند که به شما امکان نصب آخرین نسخه ی به روز رسانی به صورت آنلاین را نمی دهند. اگر نمی توانید با این روش جدید ترین نسخه را دانلود کنید از روش دوم استفاده کنید.

  1. روی “Customize ” ضربه بزنید سپس فایل ها و برنامه هایی که می خواهید در دستگاه Blackberry به روز شوند را انتخاب کنید. اکنون جدید ترین نسخه شروع به دانلود می کند.

هم چنین می توانید برای دانلود بسته ی پیش فرض روی گزینه ی “Continue” ضربه بزنید.

  1. برای تایید دانلود نسخه ی به روز رسانی روی “Yes” ضربه بزنید. این مرحله ممکن است حدودا 2 ساعت به طول بیانجامد.
  2. روی گزینه ی “Install Now ” و سپس گزینه ی “OK ” ضربه بزنید. اکنون فرایند دانلود نسخه ی به روز رسانی Blackberry آغاز می شود.
  3. بعد از اینکه به روز رسانی کامل شد, روی “OK” ضربه بزنید. اکنون جدید ترین نسخه ی Blackberry روی دستگاه موبایل شما نصب شده است.

 

منبع : آموزش به روز رسانی نرم افزار Blackberry در موبایل


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود