نحوه ی انتقال فایل ها بین دو لپ تاپ با استفاده از فضای ذخیره سازی ابری

انتقال داده ها از یک لپ تاپ به لپ تاپ دیگر اصلا سخت نیست – چندین روش برای انتقال سریع داده های دیجیتال وجود دارد. تعداد و حجم فایل هایی که می خواهید منتقل کنید, نوع لپ تاپ هایی که استفاده می کنید و سطح دانش فنی شما به شما کمک می کند تا بهترین روش را برای انتقال دادن فایل ها بین دو کامپیوتر استفاده کنید.

 

مراحل :

سرویس ذخیره سازی ابری

  1. یک سرویس ذخیره سازی ابری انتخاب کنید. می توانید شرکت هایی مانند Dropbox، Google Drive و بسیاری دیگر را انتخاب کنید. شما می توانید با این روش مهم ترین فایل های خود را انتقال دهید. برای استفاده از این روش باید حساب کاربری داشته باشید.

محدودیت های استفاده از این روش , فضایی در دسترس, زمان آپلود و هزینه های آن است – اگر می خواهید فایل های کم حجم را انتقال دهید, استفاده از این روش مناسب است.

انتقال فایل

  1. فایل های خود را به محل ذخیره سازی ابری انتقال دهید. برای انتقال فایل ها کافیست فایل ها را انتخاب کنید, سپس آنها را به بخش مورد نظر بکشید. صبر کنید تا فایل های شما به صورت کامل آپلود شوند.

سیستم کلاینت

  1. از طریق سیستم کلاینت به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. فایل ها را در سیستم کلاینت دانلود کنید تا انتقال کامل شود!

 

 

منبع : نحوه ی انتقال فایل ها بین دو لپ تاپ با استفاده از فضای ذخیره سازی ابری


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود