مرگ چاق ترین انسان جهان

چاق ترین انسان دنیا مردی به نام مارتین با وزنی بالغ بر 370 کیلو گرم بود که به گفته ی خودش روزانه 20.000 کالری مصرف می کرده و یکی از رکورد داران کتاب گینس بود مرگ زودهنگامی داشت.چاق ترین انسان

او با 370 کیلو گرم وزن بعد از فردی مکزیکی با وزن 570 کیلو رکورد دار گینس بود که مرگ زودهنگام به وی نیز مجال نداد.

مارتین در مصاحبه ای با رزونامه ای در لندن گفت :من در حال خودکشی هستم چرا که در روز 20.000 کالری یعنی 10 برابر کالری مورد نیاز یک فرد بالغ مصرف می کنم و این عادت بد مرا به حالتی کشانده است که حتی توانایی راه رفتن هم ندارم.

وی که چاق ترین فرد جهان بود بدون نگهداری 24 ساعته بهیاران و دو خواهرش نمی توانست از عهده هیچ کاری بربیاید. او تمام وقت خود را تلویزیون می دید وشکلات ، کیک ، بیسکوئیت و سوسیس می خورد.

او می گوید بعد از مرگ مادرم دچار افسردگی شدید شدم و بعد از ان رو به خوردن شکلات ، کیک ، بیسکوئیت و سوسیس و نشستن در مقابل تلویزیون برای ساعات طولانی آوردم. او در یک شبکه تلویزیونی گفته بود:”مادرم وقتی 16 ساله بودم فوت کرد و بعد از او دیگر به هیچی اهمیت نمی دادم و برایم مهم نبود که چه اتفاقی برایم می افتد و همه چیز می خوردم.

مارتین علی رغم اینکه در عمل های جراحی سه چهارم معده اش را برداشته بود بازهم نتوانست در مبارزه با وزن خود پیروز شود و مرگ سرانجام وی شد.

منبع:مرگ چاق ترین انسان جهان

مرگ چاق ترین انسان جهان


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود