آموزش آپدیت اندروید سامسونگ ، هواوی و تمامی گوشی های هوشمند

یکی از بهترین و امن ترین راه هایی که میشه گوشی و تبلت های هوشمند رو آپدیت کرد و از حداکثر توان آنها استفاده کرد اینه که روی گوشی رام جدید نصب کنید.

رام چیست : به سیستم عامل گوشی ها اصطلاحا رام گفته میشه و دقیقا همانند ویندوز کامپیوتر کار میکنه. یعنی وظیفه انجام دستورات کاربر رو به عهده داره و رابط بین کاربر و سخت افزار گوشی است.

برای دانلود رام مخصوص گوشی های خود به سایت www.i-Rom.iR مراجعه کنید و رام گوشی خودتون رو به رایگان دانلود کنید.

آموزش آپدیت اندروید سامسونگ ، هواوی و تمامی گوشی های هوشمند

دانلود رایگان رام اندروید و iOS

در این سایت میتونید رام گوشیتون رو به رایگان دانلود کنید فقط کافیه مدل گوشی خودتون رو داخل سایت جستجو کنید و لینک دانلود رو دریافت کنید و میتونید آموزش نصب رو هم به رایگان یاد بگیرید.

آموزش رایگان نصب رام انواع گوشی های اندروید و iOS

در این سایت آموزش نصب رام سامسونگ و آموزش نصب رام هواوی و تمامی برند ها مثل LG , HTC , Lenovo , SONY و … به رایگان قرار داده شده و میتونید نحوه نصب رام رو مرحله به مرحله یاد بگیرید بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای ! صفر تا صد مراحل کار آموزش داده شده است !

آموزش فارسی سازی تمامی گوشی های اندروید بدون نیاز به روت

یکی از مشکلات دیگه ای که خیلی از افراد دارن اینه که گوشی هوشمندشون زبان فارسی نداره و برای فارسی سازی باید گوشی رو روت کنن ولی شما میتونید که گوشی اندروید خودتون رو بدون نیاز به روت کردن با استفاده از آموزش فارسی سازی گوشی به راحتی و بدون نیاز به هیچ هزینه ای فارسی کنید و از زبان شیرین فارسی در گوشی خودتون لذت ببرید.

جدیدترین نسخه اندروید ارائه شده برای گوشی ها و تبلت های اندروید

همچنین شما میتونید از وضعیت آخرین نسخه اندروید ارائه شده برای گوشی ها و تبلت های خودتون مطلع شوید ؛ فقط کافیه به لیست دستگاه هایی که اندروید 9.0 رو دریافت خواهند کرد سر بزنید و از وضعیت عرضه نسخه اندروید 9.0 برای دستگاه هوشمند خودتون با خبر شوید. هچنین وضعیت عرضه اندروید 7.0 و اندروید 8.0 برای انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند نیز به همراه لینک دانلود رایگان داخل سایت قرار داده شده تا کاربران محترم سریع تر به نتیجه دلخواه خودشون برسن.

موفق و پایدار باشید
www.i-Rom.iR


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود