| دانلود جدیدترین نسخه WiFi Signal Strength Meter Pro|

|نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار |

 

 WiFi Signal Strength Meter Pro (no Ads) عنوان یک اپلیکیشن فوق العاده برای اندازه گیری میزان قدرت سیگنال های وای فای مخصوص اندروید می باشد که توسط Phuongpn توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن حجمی بسیار پایین به کاربرانش کمک می کند تا در چشم بر هم زدنی بهترین و قدرتمند ترین سیگنال را پیدا کرده و به آن متصل شوند. یکی از دلایلی که باعث تمایز این استارت اپ با دیگر برنامه های مشابه شده است سیستم رفرش خودکار و مداوم می باشد؛ به گونه ای که نرم افزار فوق به صورت کاملا اتوماتیک در بازه های زمانی مشخصی اطراف شما را اسکن کرده و در هر زمانی بهترین و قوی ترین آن ها را معرفی می کند. در هر بار جست و جو اطلاعات مک آدرس، فرکانس، سرعت و شدت سیگنال هر کدام از شبکه ها نشان داده شده و می توانید متناسب با نیاز های خود هر کدام از آن ها را انتخاب نمایید.

WiFi-Signal-Strength-Meter-Pro-no-Ads

اپلیکیشن WiFi Signal Strength Meter Pro (no Ads) با بهره بردن از یک قابلیت فوق العاده کاربردی در محیط کاربری بسیار آسان توانسته است با قیمت 0.99 دلاری خود امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

تغییرات نسخه v1.1 :

* بهبود پایداری برنامه

 

لینک دانلود اصلی این برنامه در سایت دانلودیها :

دانلود WiFi Signal Strength Meter Pro (no Ads)  – برنامه اندازه گیری قدرت سیگنال وای فای اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل