| دانلود جدیدترین نسخه Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO|

|نسخه خریداری شده به قیمت 3.49 دلار |

 

Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO عنوان مجموعه ای از تمرینات مخصوص و کاربردی ورزشی برای ساخت یک سیکس پک فوق العاده مخصوص اندروید است که توسط شرکت Diamond App Group LLC توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. با دنبال کردن تمرینات موجود در این اپ به آسانی و در مدت زمانی کوتاه عضلات شکمتان تقویت شده و روز به روز تاثیر آن ها را بر روی قدرتتان حس خواهید نمود! چالش های روزانه موجود در اسپارتان سیکس پک باعث می شود تا هیچ گاه انگیزه خود را از دست نداده و همواره برای رسیدن به عضلاتی زیبا نهایت تلاش خود را بکنید. بیش از 40 انیمیشن مختلف از تمرینات در لیست امکانات مشاهده می شود که با دنبال کردن آن ها نحوه انجام صحیح تمرینات را یاد گرفته و دیگر هیچ کدام را بدون مشکل انجام نخواهید داد. در کنار ویدئو ها دستور العمل هایی به صورت کتبی موجود است که یک شرح جزئی از تمرین و اثر آن را بر روی قسمت مورد نظر شکم شرح می دهد.

اپلیکیشن Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO با پشتیبانی از مجموعه تمریناتی فوق العاده برای رسیدن به یک شکم شش تکه توانسته است با قیمت 3.99 دلاری خود امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

تغییرات نسخه v3.0 :

  •  برطرف شدن باگ های برنامه

 

لینک دانلود اصلی این برنامه در سایت سافت پی سی :

دانلود Spartan Six Pack Abs Workouts & Exercises PRO  – مجموعه تمرینات شکم شش تکه اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل