تعبیر خواب برنج

بدون دیدگاه

تعبیر خواب برنج

برنج

محمدبن سیرین گوید:
برنج دیدن در خواب، مالی است که به رنج حاصل شود، به قدر آن که دیده بود.

ابراهیم کرمانی گوید:
اگر بیند برنج پخته همی خورد، دلیل که حاجت او روا شود و خیر و نیکی بدو رسد. اگر بیند برنج با گوشت پخته همی خورد، بهتر و نیکو بود و برنج با شیر خوردن به غایت نیکو است. اگر بیند برنج با دوغ پخته همی خورد، دلیل بر اندوه کند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن برنج در خواب بر سه وجه است.
اول: مال،
دوم: حاجت،
سوم: خیر و منفعت که بدو رسد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
برنج از غلاتی است که با زحمت و تلاش و کوشش بسیار فراهم می شود و دیدن برنج در خواب مالی است که با تلاش و زحمت و رنج و تعب به دست می آید. اگر بیننده خواب شالیکار باشد خواب او تجسمی است از اندیشه شغلی و با خواب افراد دیگر تفاوت دارد که تشخیص آن با معبر خردمند است ولی اگر بیننده شالیکار نباشد مال و توش و دارایی تعبیر می شود. برنج پخته یا دمی و کته و پلو حاجتی است که روا می شود و به بیننده خیر و نیکی می رسد. اگر بیننده خواب ببیند که برنج پخته به دیگری می دهد از جانب او خیر و نیکی به دیگری می رسد به همان اندازه که برنج پخته داده می شود. دیدن برنج پخته خوب است به خصوص اگر با شیر همراه باشد تنعم و رفاه و خرمی است در زندگی آینده بیننده خواب. دیدن برنج خوردن همراه دوغ غم و اندوه است. خوردن برنج خام تعجیل در بهره گیری از نعمتی است که حق و سهم شماست اما شتاب نشان می دهید که البته درست نیست. اگر دیدید که برنج می فروشید دیگران را در رفاه و آسایشی که دارید شریک می کنید و چنانچه دیدید که برنج می خرید در خرمی و نشاط دیگری شریک و متنعم می شوید.

یوسف نبی علیه السلام گوید:
دیدن ماش برنج ونخود وحبوبات دیگر ملال بود

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

تعبیر برنج در خواب بر سه وجه است
1..مال
2.حاجت
3.خیر و منفعت به او می رسد

آنلی بیتون مى‏گوید:

دیدن دانه های برنج در خواب ، برای تجار نشانه معاملاتی سود آور است ، برای کشاورزان نشانه‌محصولات فراوان است .
2ـ خوردن برنج در خواب ، نشانه رضایت از آسایش و شادمانی خانوادگی است .
3ـ اگر خواب ببینید دانه های برنج با شن و خاک مخلوط گشته است ، نشانه آن است که به بیماری مبتلا خواهید شد . و از دوستان خود جدا خواهید ماند .
4ـ اگر دختری خواب ببیند برنج می پزد ، نشانه آن است که به زودی وظایف جدیدی به عهده خواهد گرفت ، و از این طریق ثروتی گرد خواهد آورد .

لیلا برایت مى‏گوید:
اگر در خواب خود را مشغول خوردن برنج ببینید، دلالت بر انجام کارهاى خیر دارد

منبع:تعبیر خواب برنج

تعبیر خواب برنج


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود