| دانلود جدیدترین نسخه Jukey – Jukebox Music Player|

|نسخه خریداری شده برنامه به قیمت 0.99 دلار|

 

 

 Jukey – Jukebox Music Player موزیک پلیر پر امکانات و کلاسیک اندروید می باشد که توسط cwbowron منتشر شده است. این نرم افزار با داشتن یک اینترفیس خاص درست همانند Jukebox ( گرامافون ) کمک می کند تا هر کدام از موسیقی های دلخواه خود را تنها با یک لمس اجرا نمایید. مجموعه ای از فرمت های متنوع تحت پشتیبانی این استارت اپ می باشد که خود کمک می کند نیاز های شما به ابزار های جانبی بسیار کمتر شود. یکی از مهم ترین امکانات موجود در این پخش کننده که توجه هر کسی را به آسانی به خود جلب می کند شیوه های فراخوانی موسیقی می باشد که فراخوانی از حافظه و یا رسانه های آنلاین جزو محبوب ترین ها به شمار می روند. همان طور که از نام برنامه نیز مشخص است جلوه های گرافیکی و قدیمی موجود جزو دیگر امکانات به شمار می روند که هر کسی را به استفاده از این پلیر ترقیب می کند.

اپلیکیشن Jukey – Jukebox Music Player” با داشتن مجموعه ای از امکانات متنوع و کلاسیک توسط توسعه دهنده خود با قیمت 0.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است.

 

تغییرات نسخه v5.5.0-pro :

* پشتیبانی از Spotify
* رفع مشکلات برنامه

 

 

 

لینک دانلود اصلی این برنامه در سایت سافت پی سی :

دانلود Jukey – Jukebox Music Player 5.5.0-pro – موزیک پلیر کلاسیک اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل