تعبیر خواب تسبیح

بدون دیدگاه

تعبیر خواب تسبیح

تسبیح وسیله‌ای برای ذکر کردن نام خداوند بزرگ است. دیدن آن در خواب و یا تسبیح گفتن بیانگر اطاعت از پروردگار متعال و بندگی است.

تعبیر دیدن تسبیح در خواب
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: دیدن تسبیح در خواب نشان اطاعت از خداوند و عبادت و بندگی و ترس از عقوبت است

تعبیر خواب تسبیح گفتن

محمدبن سیرین گوید:
تسبیح کردن به خواب، مطیع بودن است بر فرمان حق. اگر بیند تسبیح می‌کرد، دلیل که مطیع است بر فرمان حق و از غم و اندوه فرج یابد.
اگر کسی بیند روزه داشت و قرآن یا تسبیح و یا تهلیل می‌خواند، دلیل که از حرام خوردن و گناه کردن توبه کند.

تعبیر خواب همراه داشتن تسبیح
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند تسبیح به خواب با خود داشت غم و اندوهی بدو رسد، ولکن او را در آن اجر و ثواب است. اگر بیند با تسبیح شکر حق تعالی می‌کرد، دلیل که در دین قوی شود و مالی یابد.

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که تسبیح به دست دارید گویای آن است که کشش مذهبی شما زیاد است و به طرف دینداری و انجام فرایض دینی می‌روید. داشتن تسبیح و بازی کردن با آن در خواب نظم کارهاست به همین علت وقتی در خواب ببینید که تسبیح شما پاره شد نظام کارتان آشفته می‌شود و در هم می‌ریزد.

تعبیر خواب دانه‌های تسبیح
منوچهر مطیعی تهرانی:
اگر دانه‌های تسبیح را گم کنید رشته کار از دستتان می‌رود. اگر در خواب ببینید که دانه‌های تسبیح را نخ می‌کنید به کاری توفیق می‌یابید که به دقت و تیزهوشی نیاز دارد و نتیجه آن کاری است بزرگ و منظم.
اگر در خواب دیدید که تسبیح خود را گم کرده‌اید و به دنبال آن می‌گردید نشان است که در معرض خطر وسوسه و فریب شیطان قرار گرفته‌اید.

تعبیر خواب تسبیح هدیه گرفتن

مطیعی تهرانی: اگر دیدید که کسی به شما تسبیح داد یا تسبیح از دست کسی گرفتید شما را به کار خیر و صلاح دعوت می‌کنند و اگر شما به کسی تسبیح دادید کاری را از دست می‌دهید.

تعبیر خواب تسبیح از جنس مرجان
منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید انگشتر یا تسبیحی از مرجان دارید خوب است چرا که خواب شما می‌گوید صاحب پسر خواهید شد.

منبع:تعبیر خواب تسبیح

تعبیر خواب تسبیح


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود