|دانلود جدیدترین نسخه BlueWay – Smart Bluetooth|

|نسخه خریداری شده به قیمت 0.99 دلار|

 

BlueWay – Smart Bluetooth عنوان نرم افزاری بی نظیر برای مدیریت و فعال سازی اتوماتیک بلوتوث دستگاه های هوشمند اندروید می باشد که توسط NetGEL توسعه و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن با پشتیبانی از مجموعه توانایی ها و امکاناتی فوق العاده به کاربران خود اجازه می دهد تا در شرایط مختلف به صورت خودکار بلوتوث را فعال کرده و به دستگاه مورد نظرشان متصل نماید. پنج نوع حالت مختلف در بلو وی گنجانده شده است که انواع شرایط را به راحتی تشخیص می دهد. تنها کافیست سوار اتومبیل شده و یا به دویدن بپردازید تا دیوایس اندرویدی شما به صورت کاملا هوشمندانه ای به هدست شخصیتان متصل شود. دستگاه های جفت شده را به صورت حرفه ای مدیریت و پروفایل هر دستگاه متصل شده را به صورتی کاملا منحصر به فرد شخصی سازی کنید.

BlueWay – Smart Bluetooth

اپلیکیشن “BlueWay – Smart Bluetooth” به عنوان یکی از هوشمند ترین برنامه های مدیریت بلوتوث با پشتیبانی از چندین حالت مختلف توانسته است با قیمت 0.99 دلاری خود امتیاز 4.2 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید.

 

تغییرات نسخه ی v3.7.1.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات برنامه

 

لینک دانلود اصلی برنامه در سایت سافت پی سی:

دانلود BlueWay – Smart Bluetooth 3.7.1.0 – فعال سازی خودکار بلوتوث اندروید

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل