| دانلود جدیدترین نسخه Zoetropic – Photo in motion|

|نسخه خریداری شده به قیمت 2.49 دلار|

 

Zoetropic – Photo in motion عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر و فوق العاده برای متحرک کردن تصاویر می باشد که توسط Rafael Batista Santos برای اندروید توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه بر خلاف دیگر نرم افزار های سینماگراف به شما اجازه می دهد تا بدون هیچ گونه ضبط فیلمی تصاویر خود را به حرکت در اورید و انها را به صورتی خارق العاده ذخیره سازی کنید. با یک بررسی ساده نقطه قوت این برنامه را می توان ابزار های موجود در آن دانست به گونه ای که پس از استفاده از ان ها و ذخیره سازی نتیجه نهایی هر کسی تصور می کند که تصویر متحرک موجود توسط یک فرد کاملا حرفه ای ایجاد شده است. منطقه مورد نظر خود را علامت گذاری کنید تا مطمئن باشید که حرکت نخواهد کرد و در صفحه کاملا ثابت باقی می ماند. برای داشتن نتایجی دقیق تر بر روی قسمت های مختلف تصویر خود زوم نمایید و مطمئن باشید که همه چیز با جزئیاتی کاملا دقیق اعمال شده است. نتایج نهایی هر کدام از ویرایش های شما به صورت کاملا خودکار در نرم افزار ذخیره می شود تا در هر زمانی بتوانید به سرعت به آن ها دسترسی داشته باشید.

Zoetropic – Photo in motion

اپلیکیشن “Zoetropic – Photo in motion“با برخورداری از یک اثر فوق العاده جذاب توانسته است با قیمت 2.49 دلاری خود اعتماد کاربران را جلب و امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط ان ها دریافت نماید.

 

تغییرات نسخه v1.5.72 :

* برطرف سازی باگ های برنامه

 

 

لینک دانلود اصلی برنامه در سایت سافت پی سی:

دانلود Zoetropic – Photo in motion 1.5.72 – برنامه متحرک کردن تصاویر اندروید


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل