تعبیر خواب کله پاچه

بدون دیدگاه

تعبیر خواب کله پاچه خوردن

تعبیر خواب کله پاچه

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی کلّۀ گوسفند را می‌خوری، عمر طولانی پیدا می‌کنی و مال حلال به دست می‌آوری.

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی پاچه می‌خوری، به اندازه‌ای که خورده‌ای مال افراد یتیم را مصرف خواهی کرد، خصوصاً اگر خام باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: هستند کسانی که اصلاً کله پاچه نمی‌خورند و دوست نمی‌دارند. نه خوردن آن را دوست دارند و نه مشاهده پاچه خوردن دیگران را می‌پسندند و تحمل می‌کنند. این‌ها اگر پاچه در خواب ببینند چه خود بخورند و چه شاهد پاچه خوردن دیگران باشند خواب می‌گوید که حادثه ای ناخوشایند پیش می‌آید ولی چندان زیان بخش و آزار رساننده نیست ولی آن‌ها که به خوردن پاچه عادت دارند تعبیر خواب کراهت و حادثه ناخوشایند نیست و بستگی به نوع پاچه و نحوه آن تعابیر مختلف دارد.

تعبیر خواب پاچه گوسفند و گاو

محمد بن سیرین گوید: اگر ببینی پاچه گوسفند می‌خوری، به اندازه‌ای که خورده‌ای نعمت یا چیزی به تو می‌رسد،‌‌‌‌‌ و یا اگر پاچه گاو باشد، به اندازه‌ای که خورده‌ای در آن سال از نعمت و گشایش بهره‌مند می‌شوی .

مطیعی تهرانی: اگر کسی در خواب ببیند که پاچه گوسفند می‌خورد از چیزی متمتع می‌شود که جنبه مالی دارد و نعمتی به او می‌رسد، به اندازه همان مقدار پاچه که خورده یا پیش روی دارد. اگر کسی ببیند که پاچه گاو می‌خورد فراخی معاش و روزی برای او پیش می‌آید و به پول و ثروتی که دارد افزوده می‌شود. چنانچه تهی دست است پولدار می‌شود و به رفاه و نعمت می‌رسد و اگر مالدار است مال او افزونی می‌یابد.

مطیعی تهرانی: خوردن پاچه گاو خیلی خوب است و خوردن پاچه شتر نشانه ای است از این که بیننده خواب به مسافرتی سود بخش می‌رود و جایی می‌رود که با پول بر می‌گردد.

تعبیر خواب خوردن کله پاچه پخته و خام

منوچهر مطیعی گوید: خوردن کله پاچه پخته مجموعا خواب خوبی است و جنبه بد آن این است که بیننده خواب ببیند که پاچه نپخته و خام می‌خورد. این نشانه تجاوز به مال دیگران است و بهره مندی از چیزی که به شما تعلق ندارد و خودتان به نادرستی کاری که می‌کنید آگاهی دارید. معبران اسلامی نوشته‌اند که خوردن پاچه خام خوردن مال یتیم است.

منبع:تعبیر خواب کله پاچه

تعبیر خواب کله پاچه


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود