آیا به دنبال نرم افزاری برای بازیابی اطلاعات از روی دیسک های CD/DVD/BD یا HD DVD می گردید ؟ آیا می خواهید تا از اطلاعات مهم خود بک آپ بگیرید ؟ آیا قصد دارید تا فایلهایی که بر روی دیسک های خراب رایت شده اند ، دوباره قابل استفاده گردانید ؟

IsoBuster نام نرم افزاری است که که علاوه بر انجام کارهای فوق ، بسیاری از نیاز های دیگر شما در این زمینه را برطرف می سازد . این برنامه با توجه به تغییرات فراوانی که در هر نسخه شاهدش می باشد ، هنوز هم دارای کاربری آسانی است که تمامی کاربران می توانند به سادگی از آن استفاده کنند . پشتیبانی این نرم افزار از فرمت دیسک های مختلف می تواند دامنه ی انتخاب های شما را وسیع تر سازد . اجرای نرم افزار IsoBuster ، قرار دادن دیسک ، انتخاب یک درایو و پس از آن شروع فرایند ، تمامی کاری است که برای مونت کردن ایمیج ها می بایست انجام دهید . یکی از دلایلی که صفت کاربری آسان را به این نرم افزار اعطا کرده است ، شباهت محیط کاربری آن با Windows Explorer می باشد که دسترسی سریع به فایلها و آپشن های مختلف را امکان پذیر کرده است .
IsoBuster بر خلاف نامش که فرمت ISO را یدک می کشد ، از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که بدون اغراق تنها نرم افزاری است که تا این حد گستره ی پشتیبانی اش از فرمت های ایمیج وسیع می باشد . فرمت هایی نظیر BIN ، IMG ، CCD ، CIF ، FCD ، MDS ، DMG ، CUE و ISO از جمله ی آنها هستند .

قابلیت های کلیدی IsoBuster 2.8.0.0 :
– استفاده از مکانیزم های متفاوت به منظور استفاده از تمامی اطلاعات موجود بر روی دیسک
– استفاده از راههای عمومی و اختصاصی به منظور گرفتن تمامی داده ها
– پشتیبانی از مونت کردن چندین درایو مجازی در کنار یک درایو فیزیکی
– اسکن کردن برای بازیابی فایلها و فولدرهای UDF
– اسکن کردن فایلهای IFO / BUP / VOB از دیسک های صوتی و تصویری دی وی دی
– پیدا کردن اطلاعات از دست رفته روی CD ، DVD و BD
– قابلیت تبدیل تمامی ایمیج های گرفته شده به فرمت CUE
– بهبود یافتن گرافیک محیط کاربری
– استخراج فایلهای صوتی و ذخیره بر روی فرمت WMA
– حجم بسیار پایین

حجم : 5.57 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود