شرکت آرگان اویلا در جهت واردات مستقیم انواع روغن های گیاهی صنعتی ، دارویی ، ارایشی بهداشتی و خوراکی فعالیت میکند که برخی از این روغن ها عبارتند از :

 

فروش روغن آرگان

آیا نمایندگی روغن آرگان در شهرهای مختلف را می شناسید؟ آیا شما یا کسی که شما می شناسید به مراکش سفر کرده است؟  آیا می دانید کشور مراکش در تولید روغن آرگان در دنیا حرف اول را می زند؟

روغن آرگان مراکش به عنوان “طلای مایع” و “محصول نهایی لوازم آرایشی” شناخته می شود.روغن آرگان فواید بسیار زیادی دارد و از درمان پوست و مو تا انواع مشکلات جسمی گوارشی و جلوگیری از سرطان را پوشش می دهد. این روغن از میوه درختی به نام آرقان  به دست می‌آید. درخت آرقان دارای ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد، که در ۳۰ سالگی میوه می‌دهد و محصول بومی کشور مراکش می باشد.

نمایندگی روغن آرگان

 

 

فروش روغن درخت چای

روغن درخت چای از برگ های درخت چای استخراج می شود. روغن درخت چای یک روغن اساسی است که می تواند برای اهداف مختلفی از جمله حفظ پوست، مو و ناخن استفاده شود. این روغن از حدود صد سال گذشته در کشور استرالیا به عنوان یک ماده ضد التهاب و ضد عفونی کننده کاربرد فراوان داشته ولی درسالهای اخیر به دلیل خواص عالی آن برای پوست مورد توجه جهانی قرار گرفته است.

روغن درخت چای

روغن درخت چای از برگ Melaleuca alternifolia، درخت کوچکی که بومی  استرالیا است، بدست می آید. اگر چه Melaleuca alternifolia به عنوان درخت چای شناخته می شود، نباید با گیاه تولیدکننده چای سبز و سیاه اشتباه گرفته شود.
روغن درخت چای برای قرن ها به عنوان یک داروی سنتی توسط بومیان استرالیا مورد استفاده قرار گرفته است.
روغن درخت چای شامل تعدادی ترکیبات از جمله terpinen-4-ol است که باعث نابودی برخی از باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها (۱، ۲) می شوند.
Terpinen-4-ol نیز به نظر می رسد فعالیت گلبول های سفید شما را افزایش می دهد، که به مبارزه با میکروب ها و سایر مهاجمان خارجی کمک می کند.
این خواص ضد باکتری، روغن درخت چای را به عنوان درمان کننده طبیعی برای درمان بیماری های باکتری و قارچی پوست، جلوگیری از عفونت و بهبود زخم ها، به ارمغان می آورد.

 

 

فروش روغن خراطین

روغن خراطین : روغن خراطین بسیار موثر برای حجم دهندگی است و توسط بسیاری از مردم جهان از جمله بندسازان مورد استفاده قرار میگیرد !

روغن خراطین از نوعی کرم خاکی به نام Eisenia fetidaگرفته میشود که برخی به اشتباه آنرا با زالو اشتباه میگیرند و فکر میکنند که روغن خراطین همان روغن زالو است .

این روغن هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است و برای خاصیت حجم دهندگی آن برروی گونه ، لب ، باسن ، سینه و حتی آلت تناسلی آقایان مورد استفاده قرار میگیرد !تحقیقات نشان داده که روغن خراطین از ۳۱ نوع اسید امینه موجود ، ۱۸ نوع اسید امینه را در خود جای داده که آنرا خاص میکند .

این روغن همچنین حاوی امگا ۳ ، امگا ۶ ، امگا ۹ ، پروتئین و انواع مواد دیگر است که باعث خاصیت حجم دهندگی میشود و این حجم ایجاد شده در بدن غیر قابل برگشت است .

 

 

فروش روغن آووکادو

پس از یافتن موارد استفاده از روغن آووکادو، اکنون زمان پیدا کردن روش های مختلف شناسایی آووکادو روغن با کیفیت بالا است. این موضوعی مهم است، زیرا مارک های متعدد روغن آووکادو در بازار وجود دارد و فقط تعداد انگشت شماری از شرکتها می توانند محصولات با کیفیت بالا را ارائه دهند. از این رو، شما باید عوامل خاصی را در نظر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بهترین خرید را انجام می دهید.

به یاد داشته باشید یک بطری روغن آووکادو مفید است، اما گران است، بنابراین شما می خواهید مطمئن شوید که  به اندازه ارزش پول خودتان محصول مرغوب را دریافت می کنید. اولین چیزی که باید انجام دهید این است که تحقیق کنید تا خرده فروش قابل اطمینان را پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین که شما قصد خرید از آن را دارید انالیز و گواهی بهداشت را ارائه می دهد. در حال حاضر تعداد زیادی از انجمن های آنلاین وجود دارد که می تواند به شما در جمع آوری اطلاعات مربوط به فروشگاه های فروشنده روغن آرگان کمک کند.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نمایندگی فروش روغن آووکادو و جوجوبا بدست آوردید، همچنین می توانید به انجمن ها بپیوندید و از برخی از توصیه های اعضای خود بهره ببرید. هر وب سایت رسمی خرده فروش را بخوانید و آن را بررسی کنید. این به شما ایده ای در مورد سایر محصولاتی که آنها می فروشند، می دهد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید فرصتی برای دسترسی به بخش نظرات و بازخوردهای وب سایت داشته باشید.

 

فروش روغن شی باتر

روغن شیباتر عمدتا در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی برای محصولات پوست و مو (برق لب، کرم مرطوب کننده پوست و امولسیون، و نرم کننده مو برای موهای خشک و شکننده) استفاده می شود. شی باتر روغنی طبیعی و مرطوب است که باعث براقی پوست می‌شود. این روغن باعث آب‌رسانی به پوست شده و آن را مرطوب نگه می‌دارد. شی باتر دارای مقادیر بالایی از اسید اولئیک، لینولئیک و اسید استِئاریک است. این اسیدها به‌خوبی با اکسیداتیو که ناشی از اثر سموم محیطی روی پوست است، می‌جنگند و به پوست کمک می‌کنند تا باعث رویش سلول‌های جدید باشد.

شیباتر حاوی چندین ماده ضد التهابی و ضدقارچی مثل اسید سینامیک است که از التهاب پوست جلوگیری می کند. این روغن برای درمان چروک دور چشم و همچنین رفع پف و سیاهی دور چشم مفید می باشد. به دلیل خاصیت ضد قارچی، پمادی مناسب برای ازبین‌بردن آزردگی پوست کودک در استفاده از پوشک است. این ماده می‌تواند باعث بهبود گردش خون و بازسازی سلولی بشود؛ ضمن اینکه باعث بهبود تولید کلاژن پوست نیز می‌شود. در انگلستان و سایر کشورها، آن را به محصولات مختلف مانند کاغذ توالت اضافه می کنند. این ماده همچنین پایه ای برای برای پمادهای دارویی می باشد.

نمایندگی فروش روغن شی باتر

 

 

می باشند که میتوانید با مراجعه به سایت ما و تماس با مشاوران از بهترین قیمت این محصولات و خرید مستقیم از واردکننده اطلاعات کافی بدست آورید .
شماره تلفن های تماس شرکت :
09191425020
09120857730
09387054866

www.arganoila.com


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود


1 نظر ارسال شده