شرکت تیناکم واردکننده مستقیم انواع مواد شیمیایی و مواد اولیه کارخانه های تولیدی است که شما میتوانید محصول خود را مستقیما از واردکننده تهیه کرده و بهترین قیمت هارا از ما بخواهید ، برخی محصولات شرکت ما از این قبیل اند :

فروش سیترات سدیم

واردکننده بنزوات سدیم خوراکی

بنزوات سدیم چیست؟
بنزوات سدیم نمک مشتق شده از اسید بنزوئیک است و به عنوان یک ماده نگهدارنده در مواد غذایی و لوازم آرایشی استفاده می شود و به همین شکل محلول در آب است. بنزوات سدیم از خنثی سازی اسید بنزوئیک توسط هیدروکسید سدیم تولید شده است. سدیم بنزوات در علوم صنایع غذایی با نام اختصاری E211 می باشد.
مکانیسم نگهدارندگی غذا
این مکانیسم با جذب اسید بنزوئیک توسط سلول آغاز میشود. اگر PH داخل سلولی  به 5 یا پایین تر افت کند، فرآیند تخمیر گلوکز فسفوفروکتوکیناس به شدت کاهش می یابد،  و مانع از رشد و بقا از میکروارگانیسم ها که باعث فساد مواد غذایی هستند میشود.

فروش بنزوات سدیم

 

 

فروش سوربات پتاسیم

درباره سوربات پتاسیم بیشتر بدانید:

اگر عادت به خوردن محصولات پخته شده، سبزیجات کنسرو، و محصولات لبنی دارید به احتمال زیاد در حال خوردن سوربات پتاسیم بوده اید. در واقع، سوربات پتاسیم یک ماده شیمیایی بسیار معمول اضافه شده به مواد غذایی به دلیل قیمت نسبتا ارزان آن است.  این ماده شیمیایی یک ضد کپک و ضد مخمر قوی میباشد که در آب (58.2٪ در 20 درجه سانتی گراد) بسیار قابل حل است. پتاسیم سوربات در صنایع غذایی به عنوان یک نگهدارنده کاربرد دارد. در زیر بیشترین کاربرد سوربات تاسیم را اشاره می کنیم:

محصولات غذایی نگهدارنده: این ماده به ویژه در غذاهایی که در دمای اتاق نگهداری می شوند، مانند کنسرو میوه ها و سبزیجات، کنسرو ماهی، گوشت خشک شده، و دسر استفاده می شود. این ماده به طور معمول در مواد غذایی که در معرض ابتلا به رشد کپک، مانند محصولات لبنی پنیر، ماست و بستنی استفاده می شود. بسیاری از غذاهایی که تازه نیستند و تاریخ زیادی دارند به این ماده متکی می باشند. به طور کلی، استفاده از این ماده در مواد غذایی بسیار رایج است. همچنین در صنایع خشکبار نیز از این محصول استفاده می شود.
شراب گیری: سوربات پتاسیم نیز معمولا در شراب گیری استفاده می شود، برای جلوگیری از دست دادن عطر و طعم آن شراب میتوان از این ماده استفاده کرد. بدون نگهدارنده، فرآیند تخمیر در شراب ادامه خواهد داد و باعث عطر و طعم را تغییر دهید. نوشابه، آب میوه ها و نوشابه ها نیز اغلب با استفاده از سوربات پتاسیم به عنوان نگهدارنده بوجود می آیند.

کاربرد سوربات پتاسیم در صنایع غذایی

آرایشی : بسیاری از محصولات زیبایی نیز مستعد ابتلا به رشد کپک می باشند و استفاده از نگهدارنده جهت جلوگیری از گسترش رشد کپک در آنها رایج است. بسیار محتمل است که شامپو، اسپری مو، و یا کرم پوست که از آن استفاده می کنید حاوی سوربات پتاسیم باشد.

 

 

 

فروش گوارگام

 

 

 

فروش گلایسین

 

 

جهت سفارش با شماره های شرکت در تماس باشید ما محصولاتمان را یک روزه به دست شما میرسانیم
تلفن های تماس با تیناکم
031-95023712 -14
09120857730
09198008414
09198008313


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود