بیوگرافی ابراهیم توره

 

بیوگرافی ابراهیم توره

ابراهیم توره السلاوی (به انگلیسی: Ibrahima Touré)، (زادهٔ ۱۷ دسامبر ۱۹۸۵ – داکار) بازیکن فوتبال سنگالی است.

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و سپاهان در ایران را دارد.

توره در ژانویه ۲۰۱۲ به باشگاه فوتبال موناکو پیوست.

حضور در تیم ملی

ابراهیم توره مهاجم سابق سپاهان جمعه شب اولین دیدار خود را با پیراهن تیم ملی سنگال انجام داد. مهاجم ۲۶ ساله تیم موناکو فرانسه جمعه شب برای اولین بار برای تیم ملی سنگال به میدان رفت. بازیکن سابق سپاهان اولین بازی‌اش برای سنگال را مقابل مراکش انجام داد. سنگال در این دیدار دوستانه با تک گل دقیقه یازدهم مهاجم ۱۹ ساله خود، په په کوناته به پیروزی رسید. ابراهیم توره در دو فصل حضور در سپاهان در مجموع ۶۸ بازی برای سپاهان انجام داد و ۴۸ گل به ثمر رساند. توره در ابتدای این فصل به عجمان امارات رفت و در نیم فصل راهی موناکو فرانسه شد ولی به‌رغم نمایش خوبش نتوانست با موناکو به لوشامپیونه یک صعود کند.

درخشش در موناکو

ابراهیم توره مهاجم سابق تیم های پیکان، پرسپولیس و سپاهان در پیراهن موناکو خوش درخشید و همه نگاه ها را به خود خیره کرده بود.
او در فصل موفقش ۱۴ گل را وارد دروازه حریفان کرد که این نیمی از گل های به ثمر رسیده توسط تیمش در لیگ است.

ابراهیم توره که در سال های حضورش در لیگ برتر ایران ۶۰ گل را به نام خودش به ثبت رسانده، با درخشش در این تیم فرانسوی نظر مسئولان تیم آرسنال را هم به خود جلب کرده است.
در حال حاضر تیم موناکو که هدایت آن را کلودیو رانیری سرمربی سابق تیم های چلسی و یوونتوس بر عهده دارد با ۳۲ امتیاز در صدر جدول لیگ ۲ فرانسه قرار گرفته و با ادامه این روند می تواند در پایان فصل به راحتی به لیگ ۱ صعود کند.

افتخارات ورزشی

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹-۸۸ به همراه تیم سپاهان اصفهان
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۰-۸۹ به همراه تیم سپاهان اصفهان
قهرمانی در لیگ ۲ به همراه تیم موناکو

منبع:بیوگرافی ابراهیم توره

بیوگرافی ابراهیم توره


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود