RegCure نرم افزاری است که توسط شرکت نرم افزاری ParetoLogic طراحی گردیده است و کاربرد آن ، پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد . بر هر کاربری روشن است که با گذشت زمان از هنگام نصب ویندوز ، به دلیل نصب و حذف برنامه های مختلف و نیز انجام کارهای گوناگون ، سرعت ویندوز کاهش یافته و انجام برنامه های مختلف با خطا مواجه می شود . برای رهایی از سرعت پایین و همچنین خطاهایی که به طور آزار دهنده بر روی اعصاب شما راه می روند ، استفاده از نرم افزار قدرتمندی نظیر RegCure پیشنهاد می شود . این برنامه همانطور که از نامش پیداست همانند یک دکتر ، رجیستری شما را شفا می دهد و سلامت را مجددا به آن باز می گرداند . ابزارهای جاسوسی ، نصب و حذف های ناقص و درایور های غیرفعال از جمله فعالیت هایی است که باعث به وجود آمدن این قبیل مشکلات می گردند .
با استفاده از نرم افزار RegCure می تواند به صورت کاملا سفارشی و با توجه به دانش و نیاز خود ، اقدام به پاکسازی رایانه تان کرده و یا با استفاده ابزار اتوماتیک ، این فرایند را به طور کامل به دستان قدرتمند این برنامه واگذار کنید . یکی از قابلیت های مهم موجود در این نرم افزار توانایی تهیه فایل پشتیبان از قسمت هایی است که دستخوش تغییر خواهند شد . بدین ترتیب در صورتی که به اشتباه تغییری صورت پذیرد و شما مایل به آن نباشید ، می توانید به سادگی تنظیمات قبلی را جایگزین تنظیمات جدید نمایید . مدیریت برنامه های آغازین ، پاکسازی کلیدهای خالی موجود در رجیستری ، حذف میانبر های بی مورد نرم افزارها ، نمایش خطاها قبل از تعمیر و یا حذف ، از بین بردن فونت های خراب و اسکن کردن سفارشی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار به شمار می روند .

حجم : 3.03 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود