چگونه از ارواح نترسیم

 

داستان های ارواح هزاران سال است که بخشی از فرهنگ انسانی شده اند.  همه ی ادیان بر وجود ارواح اعتقاد دارند. همه بر این باورند که روح افرادی که از دنیا رفته اند هنوز هم در میان آنها زندگی می کنند. به همین دلیل برخی افراد ترس از این موضوع دارند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با این ترس خود مقابله کنید.

 

مراحل :

ترس از ارواح

ترس از ارواح

  1. از خود بپرسید چرا می ترسید. اولین گام در برخورد با ترس از ارواح این است که بفهمید در چه جاهایی این ترس به شما روی می آورد. ترس گاهی اوقات خوب است زیرا شما را از خطر آگاه می سازد اما در مواقعی که دلیل آن مشخص نیست نباید ترسی وجود داشته باشد. از چیزی که نمی دانید نترسید. همیشه از خود بپرسید که دقیقا از چه چیزی می ترسید؟

ترس از روح

  1. تخیل بیش از حد را متوقف کنید. اجازه ندهید ذهنتان شما را بترساند. اگر تا به حال از چیزی که می ترسید به شما آسیبی وارد نشده است, تخیل زیادی نسبت به این موضوع نداشته باشید. به خاطر داشته باشید که خود شما ترس را به وجود می آورید.

 

  1. به خاطر داشته باشید که ارواح نمی توانند به شما آسیب برسانند. اکثر افراد بر این باورند که ارواح هیچ قدرتی در این جهان ندارند و نمی توانند به انسان آسیب وارد کنند.

 

  1. هر چه که در فیلم ها دیدید را فراموش کنید. شرکت های مختلف میلیون ها دلار به خاطر ترس شما بدست می آورند. از تماشا کردن این فیلم ها خودداری کنید.

 

  1. به توانایی خود اطمینان داشته باشید. به خاطر داشته باشید که شما می توانید جلوی ترس خود را بگیرید. اگر به قدرت و شجاعت خود مطمئن نیستید هرگز در مقابله با ترس خود موفق نخواهید شد.

 

  1. فکر کنید که شما هم یک روح هستید. به خاطر داشته باشید که شما هم یک روح دارید با این تفاوت که شما بعد جسمانی هم دارید.

 

  1. تصور کنید که روح چیزی مهربان و خوب است. همیشه به خاطر داشته باشید که چه کسی بیشترین قدرت را دارد. اگر به خدا اعتقاد دارید نباید از مخلوق او بترسید. به خاطر داشته باشید که خدا هم به شما و هم به همان روحی که از آن میترسید زندگی بخشیده است.

 

  1. بهتر است در مواقعی که احساس ترس می کنید فیلم خنده دار ببینید و ترس را به شادی تبدیل کنید.

 

  1. سعی کنید در مواقعی که ترس به شما غلبه کرده است کاری انجام دهید که به شما آرامش دهد. می توانید نماز بخوانید یا با خود با صدای بلند آواز بخوانید.

 

  1. کاری کنید تا ذهن شما از ارواح دور شود. خود را به کاری مشغول کنید تا ذهنتان فرصت خیال پردازی نداشته باشد. به عنوان مثال می توانید کارتون ببینید یا ورزش کنید یا تکالیف خود را انجام دهید.

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود