چگونه یک لپ تاپ مناسب برای بازی کردن خریداری کنیم؟

 

اگر می خواهید لپ تاپ شما بهترین عملکرد را هنگام بازی های کامپیوتری داشته باشد باید قبل از خرید اطلاعات لازم را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم چند مورد از ویژگی های یک لپ تاپ مناسب برای بازی را به شما آموزش دهیم.

 

 

مراحل :

پردازنده لپ تاپ

پردازنده لپ تاپ

  1. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ پردازنده ی خوبی داشته باشد. Intel از میان بقیه پردازنده ی بهتری دارد. هم چنین پردازنده ی AMD نیز خوب است و AMD نیز قیمت ارزان تری دارد.

I5, I7, R5 یا R7 بهتر هستند.

گرافیک لپ تاپ

گرافیک لپ تاپ

  1. گرافیک لپ تاپ را بررسی کنید. اگر لپ تاپ شما کارت گرافیک پایینی داشته باشد قادر به اجرای همه ی بازی ها نخواهد بود. بنابراین باید به این گزینه بسیار دقت کنید. لپ تاپی خریداری کنید که کارت گرافیک AMD Radeon داشته باشد. این گزینه خیلی گران نیست و برای اجرای بازی ها مناسب است. مدل 7730M نیز مناسب است و گران نیست و با آن می توانید اکثر بازی ها را با تنظیمات بالا اجرا کنید.
رم لپ تاپ

رم لپ تاپ

  1. تا جایی که استطاعت مالی دارید برای RAM بالای لپ تاپ هزینه کنید. لپ تاپی که برای بازی کردن خریداری می کنید باید حداقل حافظه ی RAM آن 8GB باشد. اگر این چنین نیست اصلا لپ تاپ را نخرید. عملکرد لپ تاپ با حافظه ی RAM 8GB یا بالاتر بسیار عالی خواهد بود.
هارد درایو

هارد درایو

  1. لپ تاپی که می خواهید خریداری کنید باید هارد درایو بزرگی داشته باشد. این گزینه خیلی هم مهم نیست اما باید به خاطر داشته باشید که برای لپ تاپی که می خواهید با آن بازی کنید نمی توانید هارد داریو اضافی داشته باشید و هر بازی فضای زیادی از هارد درایو را اشغال میکند. بنابراین اگر حافظه ی شما به اتمام برسد باید هارد دیسک خارجی خریداری کنید و سرعت خوبی نخواهید داشت.

 

  1. لپ تاپی خریداری کنید که گارانتی بالایی داشته باشد. برخی شرکت ها یک سال گارانتی می کنند که قطعا این زمان کافی نیست. حداقل 2 سال گارانتی عمر لپ تاپ شما را ضمانت می کند. به عنوان مثال لپ تاپ های DELL حداقل 3 سال گارانتی دارند.

 

  1. اگر به اندازه ی کافی پول دارید, لپ تاپی بخرید که SSD داشته باشد. سرعت این لپ تاپ ها واقعا بالاست و تجربه ی کاربری فوق العاده ای خواهید داشت.

پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود