| دانلود جدیدترین نسخه Homicide Squad: Hidden Crimes|

|نسخه معمولی + نسخه مود|

 

Homicide Squad: Hidden Crimes – ستیزه جویان: جنایات مخفی بازی جدید و فوق العاده با طراحی عالی در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری برای اندروید است که توسط استودیوی بازی سازی محبوب و مطرح G5 Entertainment به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده. در این بازی شما با کارآگاهان معروف با نام های تورینو و لامونته همراه می شوید و برای بازگرداندن قانون و نظم به خیابان های نیویورک ماجراجویی جدیدی را آغاز می کنید! قتل های عجیب و غریب رعب و وحشت را به نیویورک هدیه داده و هم اکنون شما باید به حقیقت اصلی پی ببرید و شرایط را به روال عادی اش بازگردانید! صحنه های قتل را بررسی کنید و با پیدا کردن سرنخ ها، ماجراجویی را پشت سر بگذارید و یکی از زیباترین بازیهای ماجراجویی را تجربه کنید.

بازی “Homicide Squad: Hidden Crimes” هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. از ویژگی های کلی بازی می توان به مواردی چون شامل بودن بیش از 500 ماموریت هیجان انگیز، ماجراجویی و پیدا کردن سرنخ در بیش از 27 مکان منحصر به فرد، ملاقات با 49 شخصیت فراموش نشدنی، موسیقی و صداگذاری فوق العاده، گرافیک اچ دی با طراحی بی نظیر و به طور کلی ساخت عالی اشاره نمود.

 

 

تغییرات نسخه ی v1.16.1700 :

ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

لینک دانلود اصلی بازی در سایت سافت پی سی:

 دانلود Homicide Squad: Hidden Crimes  – بازی ماجرایی جنایات مخفی + مود

 

 


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل