Network LookOut Administrator Professional

Network LookOut Administrator نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین اقدام به مشاهده دسکتاپ کامپیوترهای تحت شبکه خود نمایید . با این برنامه شما همیشه می توانید از اعمال کاربران خود آگاه باشید و به طور کلی رفتار آنها را کنترل نمایید . علاوه بر نمایش صفحه دسکتاپ ، این نرم افزار قابلیت های فراوان دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهد که مهم ترین آنها ، قابلیت استفاده از ماوس و کیبورد به صورت ریموت ، برای کنترل یوزر مورد نظر می باشد . بدین ترتیب بدون آنکه در محل قرار گیری کامپیوتر کاربر خود قرار داشته باشید ، می توانید از‌ آن استفاده کنید . استفاده از این برنامه در مکان ها و موقعیت های مختلف می تواند مفید واقع شود . به طور مثال برای مونیتور کردن فعالیت های کودک تان از طریق ریموت ،  استفاده در کلاس های درس برای تدریس بهتر مطالب و مشاهده رفتار کارمندان ، این برنامه کمک های فراوانی به شما می کند .

Network LookOut Administrator برای کنترل سریع تر بر کامپیوتر های یوزر ، میانبر هایی را برای شما آماده کرده است که به وسیله آنها می توانید به سادگی و تنها با یک کلیک کارهایی نظیر لاگ آف ، راه اندازی مجدد و خاموش کردن کامپیوتر را به سادگی انجام دهید . این نرم افزار از قابلیت های کلیدی دیگری نیز بهره می برد که از میان آنها می توان به بزرگنمایی تصویر دسکتاپ یوزر ، نمایش نام یوزر متصل شده ، کنترل پهنای باند ، قفل کردن صفحه ، کنترل محافظ صفحه و رمزگذاری کردن ارتباط اشاره نمود .

حجم : 5.35 مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود