هواباتور

هواباتور

برین سآ یک تولید کننده دستگاه های جوجه کشی در سطح بریتانیا می باشد ، دستگاه های تولیدی این کارخانه شباهت بسیار زیادی به محصولات ارکام دارد که با نگاهی مختصر و مفید به هر دو دستگاه می توانید این موضوع را کاملاً متوجه شوید.

دستگاه های جوجه کشی برینسآ نیز همانند دیگر دستگاه های جوجه کشی مطرح در سطح جهان از سنسور SHT استفاده کرده است. این سنسور قادر است به تنهایی میزان دما و رطوبت را به صورت همزمان اندازه گیری نماید.

 

جالب است بدانید طراحی داخلی دستگاه ها دقیقاً همانند یکدیگر می باشد ، و فقط از لحاظ ظاهری این دو با هم متفاوت اند. اگر بخواهید یک دستگاه جوجه کشی همه فن حرف را خریداری نمایید ، ما ماشین جوجه کشی برینسآ را به شما پیشنهاد میکنیم ، این دستگاه میتواند از هر پرنده ای که میخواهید جوجه کشی کند.

 

با اینکه دو دستگاه ارکام و برین سآ با هم تفاوت های بسیاری ندارند اما دستگاه های جوجه کشی خانگی این دو کاملاً با هم متفاوت است ، در حیطه دستگاه های صنعتی برینسآ بهتر عمل کرده است و دقیقتر جوجه کشی می نماید اما در زمینه دستگاه های جوجه کشی خانگی ارکام در سطح جهان حرف اول را میزند.

برینسآ

برینسآ

اما مشکل اصلی اینجا است که اگر شما بخواهید در کشور ایرانی یکی از این دستگاه ها را خریداری نمایید با قیمت بسیار گرافی آن را به شما خواهند فروخت ، و مهمتر اینکه هیچ خدمات پس از فروشی شامل حال شما نخواهد بود زیرا قطعات محصول در ایران وجود ندارد ، برینسآ و ارکام تولید بریتانیا و کره جنوبی می باشد که هر دو این کشور ها ایران را تحریم کرده اند.

به معنی دیگر اگر شما یکی از این دو را خریداری نمایید و تا زمانی که قطعه ای از دستگاه خراب نشده است با راندمان عالی برای شما کار خواهد کرد اما زمانی که یکی از قطعات آن دچار خرابی شود با این مشکل مواجه خواهید بود. قطعات دستگاه متاسفانه یافت نخواهد شد و در این صورت دستگاه جوجه کشی برینسآ و یا آرکام یک محصول بی مصرف خواهد بود.

 

اما پیشنهاد ما استفاده از دستگاه های جوجه کشی آمریکایی هواباتور اصل و دستگاه های جوجه کشی ایرانی اندیشه سبز می باشد.

این دو دستگاه در حال حاضر بهترین ها در سطح ایران می باشد. در مورد دستگاه هواباتور باید گفت که افراد بسیاری که امروز خبره جوجه کشی هستند با این دستگاه شروع کرده اند کار خودشان را ، این دستگاه همان طور که گفته شد محصول آمریکا می باشد اما شما عزیزان می توانید دستگاه های این کارخانه را از وب سایت رسمی هواباتور در ایران خریداری نمایید.

 

دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز نیز توسط ایران تولید می گردد ، این دستگاه ها را اندیشه سبز با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در این زمینه تولید می نماید. محصولات اندیشه امروز میتوانند با انواع دستگاه های جوجه کشی خارجی از جمله ارکام برابری نماید. دستگاه های تولیدی این مجموعه میتواند به صورت کاملاً خودکار از پرنده های اهلی و زینتی جوجه کشی نماید.

 

شما همراهان عزیز می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت هواباتور مراجعه فرمایید:

 

https://www.hovabator.ir


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود