نکات مهم در خرید و تعمیر لوازم خانگی برقی

امروزه در خانه ها وسایل‌ برقی فراوانی وجود دارد. یخچال، فریز، تلویزیون و ماشین لباسشویی و غیره. وسایل برقی برای راحت تر کردن زندگی انسان ساخته شده اند، اما قرار نیست که عمر بی نهایت داشته باشند و ممکن است هر وسیله ای بعد از مدتی استفاده خراب شود یا بازدهی آن پایین آید.

بیشتر وسایل برقی قیمت بالایی دارند و اگر خراب شوند تهیه یک کالای جدید برای خانواده هزینه بالایی خواهد داشت. بنابراین پس از خرابی می توانید از آنی سرویس برای تعمیر لوازم خانگی خود کمک بگیرید و وسیله معیوب خود را تعمیر کنید که این کار از نظر اقتصادی به صرفه  تر از جایگزینی کالای معیوب با کالای نو است.

تعمیر لباسشویی

یکی مهمترین لوازم خانگی ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی های امروزی نقش پر رنگی در برآورده کردن یکی از اصلی ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، دارند و به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند.

ماشین لباسشویی پر کاربرد ترین وسیله برقی در 10 سال گذشته تبدیل شده است بنابراین خرابی ماشین لباسشویی می تواند باعث بروز اختلال در نظافت البسه شود.

تعمیر یخچال و تعمیر ساید

یخچال فریزر ها از لحاظ طراحی و کارکرد به چند دسته اصلی تقسیم می شوند که اصلی ترین دسته های آن شامل یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر چهار در و یخچال فریزر بالا پایین می شود. همچنین یخچال های کوچک یا مینی و یخچال یا فریزر های تک کاره نیز وجود دارند.

یخچال ساید بای ساید از مدل های پرطرفدار یخچال فریزر هستند که فضای زیادی را در هر دو بخش یخچال و فریزر در اختیار شما قرار خواهند گذاشت. اما از طرف دیگر یخچال فریزر های ساید معمولا فضای زیادی را اشغال می کنند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب نیستند.

یخچال فریزر بالا پایین معمولا نسبت به یخچال ساید بای ساید و چهاردر ابعاد کوچک تری دارند بنابراین برای فضاهای کوچک مناسب تر هستند.

تعمیر ظرفشویی

امروزه انسانها وقتی برای کنار ظرفشویی ایستادن و ظرف شستن ندارند. ماشین های ظرفشویی می توانند انواع ظرف های مختلف از قابلمه، شیشه و کریستال را به سرعت بشویند و آب بسیار کمتری نسبت به شستشو با دست مصرف کنند.

کسانی که خانواده کوچکی دارند و یا زیاد آشپزی نمی کنند می توانند از یک ماشین ظرفشویی رومیزی با ظرفیت کم استفاده کنند.

ماشین ظرفشویی های بزرگ و ایستاده، برای خانواده ها بزرگ تر و یا کسانی که به آشپزی علاقه دارند مناسب است.

تعمیر کولر گازی

با توجه به بحران جهانی آب، استفاده از کولر گازی یا کولر اسپلیت بیشتر از کولر آبی قدیمی توصیه می شود. به علاوه این نوع کولرها گزینه ی مناسبی برای مناطق با رطوبت بالا هستند که بازدهی کولر آبی در آن مناطق مطلوب نیست.

یکی از امکانات مهم کولر گازی داشتن موتور اینورتر است. در کولر های غیر اینورتر زمانی که دمای محیط به حد مطلوب برسد، کمپرسور خاموش می شود و با گذشت زمان و هنگامی که دمای محیط زیاد شد، کمپرسور دوباره شروع به کار می کند.

در این کولرها تنها دو حالت برای کمپرسور وجود دارد: موتور یا روشن است یا خاموش.

یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می شود، انرژی لازم برای شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می کشد.

موتور هایی که به سیستم اینورتر مجهز هستند، در زمان رسیدن به دمای مطلوب کمپرسور را خاموش نمی کنند و تنها دور موتور را کاهش می دهند. بنابراین در فناوری اینورتر تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب انواع مختلف خانگی معمولا زیر سینک ظرفشویی نصب می شوند و آب تصفیه شده ی آشامیدنی از لوله و شیر آب جداگانه خارج می شود.

این نوع تصفیه کننده آب معمولا از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس استفاده می کند که مجهز به چندین فیلتر است.

فیلترهایی مثل فیلتر کربن فعال، فیلتر UF، فیلتر UV و فیلتر پروپلیلن که برای مثال فیلتر UV یا فرا بنفش میکروب های موجود در آب را از بین می برد و فیلتر کربن اکتیو، کلر و مواد ته نشین شونده در آب را فیلتر می کند.

تعمیرات لوازم خانگی

گروه آنی سرویس با بهره گیری از تکنسین های مجرب و کار آزموده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، با ارایه خدمات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در منزل طی هفت روز هفته در خدمت همشهریان عزیز استان تهران و البرز است.

تلفن تماس جهت مشاوره رایگان:

02166384523

02166874096

02166874168

www.AnyService.ir


پشتیبانی
  • چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345
مشخصات و اطلاعات فایل
باکس دانلود